قدردانی رئیس کل بانک مرکزی از بانک سینا

بینا- دکتر محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی از بانک سینا به دلیل راه اندازی سرویس “همبانک سینا” که تحولی جدید در عرصه بانکداری الکترونیک محسوب می شود، قدردانی کرد.
به گزارش بینا، پیش از این دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا در نامه ای، ضمن اعلام راه اندازی “همبانک سینا”، مراتب همراهی این بانک را با اولویت های بانک مرکزی در بهره برداری از خدمات جدید مبتنی بر فناوری های نوین در راستای تأکیدات دولت محترم جمهوری اسلامی، اعلام کرده بود. رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ از این اقدام بانک سینا قدردانی کرده است.
گفتنی است “همبانک سینا” خدمتی نوین در عرصه بانکداری الکترونیک و فراتر از همراه بانک است که بدون نیاز به اینترنت و نصب هرگونه نرم افزار در سراسر ایران و حتی خارج از کشور فقط با شماره گیری # ۷۲۷* از طریق هر گوشی تلفن همراه قابل استفاده است.
هموطنان امکان دریافت کلیه خدمات بانکی به جز برداشت وجه مشتمل بر انتقال وجه، انتقال بین بانکی ساتنا و پایا، انتقال کارتی، پرداخت اقساط، پرداخت قبض، خرید شارژ، موجودی صورتحساب، اطلاع رسانی و نظایر آن را دارا می باشند.
از مزایای مهم این خدمت سهولت، سرعت و امنیت می باشد که در کنار رایگان بودن آن (عدم نیاز به SMS، GPRS و رومینگ بین الملل) جامعیت کاملی را به  آن می بخشد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.