قرائتی: سایت طنز حلال ایجاد شود

باید شرایطی فراهم کنیم که به جای مسخره کردن قومیت‌های مختلف و به جای اینکه به هم بخندیم، با هم بخندیم و طنز را به صورت حلال داشته باشیم.
  خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر اینکه باید با دانشجوها رفیق شد، از رفتار برخی از اساتید دانشگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر هر کشوری که دانشگاه بیشتری دارد، فساد آن نیز بیشتر است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن قرائتی امروز در پنجمین جشنواره ملی علمی کاربردی، با بیان اینکه نباید ازدواج‌ را در دانشگاه‌ها نهی کنیم، اظهار کرد: دو سوم دین مربوط به ازدواج است، اگر رابطه حرام زیاد است، باید با ازدواج جلویش را گرفت و راهی دیگر جز ازدواج نیست.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید با دانشجوها رفیق شد، تصریح کرد: طبق آیه‌ای از قرآن، معلم خوب باید از مردم، در مردم و با مردم باشد. بنابراین ایجاد ارتباط عاطفی با دانشجویان و همچنین دادن شماره تلفن افراد اسلام‌شناس در دانشگاه می‌تواند تا حدود زیادی مشکلات دانشجویان را حل کند.

وی با اشاره به تاثیر صحبت‌های خصوصی با دانشجویان، تاکید کرد: گاهی باید با یک دانشجو خصوصی صحبت کرد، تا تاثیر کار خود را ببینیم. عضو هیات علمی شدن و مدرک دکتری مهم نیست، بلکه مهم این است که چه کار خوبی انجام داده‌ایم که جزو وظایفمان نبوده است.

قرائتی با انتقاد از رفتار برخی از اساتید دانشگاه، گفت: گاها دیده می‌شود در دانشگاه، دانشجویی استاد خود را می‌بیند و سلام نمی‌کند و می‌گوید این ترم با او کلاس ندارم، این یک سرطان اخلاقی در دانشگاه است، در حالی که این مشکل را خود اساتید با ایجاد فاصله با دانشجویان به وجود می‌آورند.

سایت طنز حلال در دانشگاه‌ها ایجاد شود

قرائتی همچنین خواستار ایجاد یک سایت طنز حلال در دانشگاه‌ها شد و گفت: باید شرایطی فراهم کنیم که به جای مسخره کردن قومیت‌های مختلف و به جای اینکه به هم بخندیم، با هم بخندیم و طنز را به صورت حلال داشته باشیم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم رواج نماز در میان دانشجویان، گفت: اگر بهترین نامه را بنویسید، بدون تمبر به مقصد نمی‌رسد. در این میان، راه رسیدن از دنیا به آخرت نیز نماز است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه طبیعی است که به مسوولین کشور انتقادهایی وارد باشد، گفت: نباید از این انتقادها در جهت تضعیف آنها استفاده کنیم، اگرچه توجیه، حماقت است اما تضعیف، جنایت و تنها تکمیل رسالت است.

قرائتی در پایان خطاب به مدیران علمی کاربردی کشور، گفت: اگر می‌خواهید مهارت داشته باشید، باید مهارت نجات کسانی که راه خود را گم می‌کنند را نیز داشته باشید. ما فارغ‌التحصیل در اسلام نداریم و تنها راه ارتباط با دانشجویان، محبت است.

The post قرائتی: سایت طنز حلال ایجاد شود appeared first on مجله سرگرمی پاتوق ویژه,عکس,اس ام اس,دانلود,اهنگ,فیلم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.