قراردادم با استقلال قلبی‌است نه‌ تریلیاردی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

 

 امیرحسین صادقی پس از ثبت قرارداد در هیات فوتبال و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: قبل از این قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده بودم و امروز تنها برای تکمیل پرونده به هیات فوتبال آمدم.

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد شما میلیاردی است؟، با شوخی تاکید کرد: قراردادم با استقلال میلیاردی است نه تریلیاردی، من با استقلال قلبا قرارداد امضا کردم و همیشه با عشق پیراهن آبی در این تیم حضور پیدا کردم. البته بسیار امیدوارم بتوانیم در فصل تازه و در لیگ قهرمانان آسیا ستاره سوم را بر پیراهن خود نصب کنیم.

صادقی در خصوص اردوی تیم استقلال در اوکراین نیز خاطرنشان کرد: من تنها سه جلسه با استقلال تمرین کرده‌ام و متاسفانه امروز هم کمی مصدومیت داشتم و نتوانستم در تمرین صبح حضور پیدا کنم اما از عصر امروز به طور مرتب در تمرین حاضر خواهم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از جواد نکونام خبری دارد؟، اظهار داشت: دو روز پیش با جواد صحبت کردم و تولد فرزندش را به وی تبریک گفتم، اما دیگر از او خبر خاصی ندارم.

صادقی در پایان گفت: با توجه به نفرات خوبی که به استقلال آمده‌اند و حفظ اسکلت تیمی فصل قبل، با کمک خداوند در لیگ برتر امسال پرقدرت ظاهر خواهیم شد.

 مهر

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.