قرارداد «ائل خودرو» لغو می شود؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

قرارداد «ائل خودرو» لغو می شود؟

پرشین خودرو: دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت:‌ امضای قرارداد با اسپانسر جدید حکم فسخ قرارداد با اسپانسر قبلی را دارد.

به گزارش ممتازنیوز، همایش ملی همبستگی در حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل شنبه هفته آینده برابر با سوم اسفند ۹۲ برگزار می شود.
این همایش از ساعت ۱۹ تا ۲۲ روز شنبه سوم اسفند ۹۲ با حضور مسئولین ورزش کشور و جامعه ورزشی از جمله وزیر ورزش و مقامات فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد. در این مراسم تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال و حامی تیم ملی امضا خواهد شد.
با اعلام عباس ترابیان، دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال این مراسم در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود، با این حال هنوز قرارداد این محل هنوز امضا نشده و به زودی نیز این اتفاق خواهد افتاد.
ترابیان همچنین در خصوص اسپانسر تیم ملی گفت: یک شرکت وابسته به بانک با یک شرکت تبلیغاتی به صورت مشترک به عنوان اسپانسر جدید تیم ملی انتخاب شده‌ است با این حال در خصوص جزئیات این قرارداد و مبلغ نهایی آن تا شنبه شب نمی‌توان صحبتی را مطرح کرد.
وی خاطرنشان کرد: امضای این قرارداد خودش حکم فسخ قرارداد با اسپانسر قبلی(ائل خودرو ارس) بوده و از این پس با اسپانسر جدید همکاری خود را ادامه خواهیم داد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.