قرارداد معروفترین شرکت سازنده ساکسیفون جهان با یک ایرانی

۷فروردین ۱۳،

پس از موفقیتهایی که طی چند سال قبل هنرمندان ایرانی در عرصه تنظیم و  موسیقی الکترونیک کسب کردند و با شرکتهای معتبر جهان همکاری داشتند اکنون نوبت به یک نوازنده جوان رسیده است .

«یاشار خسروی» چند سالی هست که توانسته خود را در بین نوازنده های برتر کشور جا کند و خودی  نشان دهد.

نوازنده ای که علاوه بر همکاری با مطرح ترین خواننده های موسیقی پاپ چند تک آهنگ بی کلام را نیز منتشر کرده است و اکنون در چند گروه موسیقی از جمله گروه«دیوار» عضویت دارد. به تازگی یکی از معروفترین و معتبرترین سازندگان ساکسیفون که سازهای دست ساز و گران قیمت آن در بین نوازنده های نامدار جهان معروف است، با یاشار خسروی قرارداد همکاری امضاء کرده است.

مطرح ترین ساکسیفونیست های جهان نظیر«جرالد آلبرایت» و «انریکو گالانت» با کمپانی آمریکایی «theowanne به عنوان آرتیست همکاری می کنند. این شرکت پس از شنیدن آثار یاشار خسروی ضمن ارسال نفیس ترین محصولات خود با او قرارداد همکاری را منعقد کرده است تا از این پس وی به عنوان آرتیست ایرانی آنها فعالیت کند. در وبسایت رسمی این کمپانی که در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از پنجاه سازنده برتر آلات موسیقی آمریکا انتخاب شده است.می توانید نام یاشار خسروی از کشور ایران را در کنار اسامی بزرگترین نوازنده های ساکسیفون جهان ملاحظه کنید.

نام خسروی تحت عنوان یکی از اعضای گروه «دیوار» که در ایران آهنگهای بی کلام تولید می کند در این وبسایت قرار گرفته است و به زودی ویدئوها و آهنگهای او نیز بارگذاری خواهد شد.

http://endorsers.theowanne.com/
http://www.theowanne.com/

منبع: موسیقی ما


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.