قرارداد هنکه با استقلال فسخ شد

   به گزارش سایت گل، روزی که هنکه به ایران آمد تا با استقلال قرارداد ببندد پرسپولیسی‌ها از مدیرعامل استقلال دلخور شدند و مدعی بودند که آنها زودتر از استقلال به سراغ این مربی آلمانی رفته‌اند و کار استقلالی‌ها اخلاقی نبوده است. همین درگیری استقلال و پرسپولیس از هنکه مربی بزرگی ساخت تا حدی که تا مدت‌ها سایه نام این مربی بر نیمکت استقلال و مظلومی سنگینی می‌کرد.

 مدت‌ها این شایعه بر سر زبان‌ها افتاد که هنکه به زودی جانشین مظلومی می‌شود اما نه تنها این امر محقق نشد بلکه مسئولان استقلال از اینکه این مربی را به خدمت گرفتند پشیمان شدند.

هنکه وقتی متوجه شد آمدن امیر قلعه‌نویی به استقلال مسجل شده است یک‌دفعه غیبش زد اما از آنجایی که قراردادش با استقلال دو ساله بود، طبق قرارداد باید یک سال دیگر با استقلال می‌ماند که با توجه به شرایط موجود معلوم بود که این امر به هیچ عنوان محقق نمی‌شود. در مقطعی هم بحث شکایت این مربی از استقلال به فیفا بر سر مسائل مالی بر سر زبان‌ها افتاد تا اینکه رفتن هنکه به یکی از تیم‌های انگلیسی به عنوان آنالیزور خیال استقلالی‌ها را راحت کرد.

هنکه که تیم جدیدی پیدا کرده بود برای اینکه قراردادش با استقلال برایش دردسر تازه‌ای به وجود نیاورد قبول کرد با گرفتن مبلغی که چندان در خور توجه نبود قراردادش را با استقلال فسخ کند اما این پایان ماجرای هنکه با استقلالی‌ها نیست. این مربی آلمانی در ایمیلی از فتح‌ا…زاده خواسته به آلمان برود تا از تسهیلات باشگاه بایرن‌مونیخ دیدن کند، شاید هم با سفر مدیر عامل استقلال به آلمان توافقنامه‌ای بین باشگاه بایرن‌مونیخ و استقلال صادر شود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.