قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، الگویی موفق در عرصه سازندگی است

به گزارش ایرنا از سپاه نیوز؛ سرتیپ پاسدار’حسین ظریف منش’ که در مراسم افتتاحیه مرکز آموزش خاتم‌الانبیاء(ص) و نخستین دوره رشد و تعالی مدیران کارگاه‌های قرب، در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام سخن می‌گفت، تشکیل این مرکز را حرکتی مبارک در جهت انجام وظایف پاسداری و تعاملی برای توفیق در رسالت و وظیفه خطیر پاسداری توصیف کرد.

وی گفت: اعتلای سیاسی کشور و افزایش توان ملی و سرعت‌گیری حرکت پرشتاب نظام به سوی اهداف مقدسش از طریق سازندگی میسر می‌ شود و به همین جهت از سازندگی در بیان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به جهاد فی‌سبیل الله تعبیر شده است و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) که ترکیبی مبارک و مقدس از تعهد، تخصص، تدبیر و مجاهدت‌های شبانه‌روزی است، الگویی موفق در عرصه سازندگی کشور به شمار می‌آید.

‎ فرمانده دانشگاه امام حسین تأکید کرد: حفظ چنین جایگاهی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و ضرورت حرکت رو به تعالی برای آن ایجاب می‌کند قرارگاه همواره خودپالایی و خودپایی مستمر داشته و در جهت اعتلای توانایی‌های خود بکوشد و قرارگاه نیز در این خصوص همواره تلاش‌هایی داشته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز در این مراسم با اشاره به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره توسعه سرمایه انسانی سازمان‌ها افزود: جامع‌نگری در طراحی راهبردهای توانمندسازی در تمامی ابعاد شامل ارتقای دانش مدیران، تقویت مهارت‌های حرفه‌ای و ارتقای توانایی‌های آن‌ها از سیاست‌های کلان قرارگاه در ارتباط با توانمندسازی مدیران به شمارمی رود.

وی خاطر نشان کرد: دیدگاه‌های روشنی که سردار ‘ظریف‌منش’ فرمانده دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام درباره همکار‌ی‌های علمی این دانشگاه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) مطرح کردند وهمچنین جلسات متعددی که برگزار شد، باعث شد که قرارگاه از میان دانشگاه‌های مختلفی که با آن‌ها در تعامل است، دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام را برای ارتقای سطح علمی مدیران خود انتخاب کند.

‘ابوالقاسم مظفری’ اظهار امیدواری کرد: با کمک دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام بحث توانمندسازی مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به طور جامع پیگیری و اجرا شود و قرارگاه از پتانسیل‌های موجود در این دانشگاه در جهت ارتقای سطح علمی و تخصصی نیروی انسانی خود بهره ببرد.

سیام **۱۷۰۸ ** ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۱۱۶۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.