قرار‌ گرفتن پیوند سایت‌تان در صفحه فیلترینگ برابر است با روزی ۵هزار کلیک بیشتر!

با توجه به حجم سایت های فیلتر شده، قطعا سایت پیوندها برای کاربران اینترنت سایت ناشناسی نیست و اکثر کاربران حداقل برای چند بار با این صفحه مواجه شده‌اند؛ این سایت که به منظور معرفی پیوندهای مفید به کاربران طراحی شده روزانه پنج هزار بازدید برای سایت‌هایی که در آن معرفی شده‌اند به همراه می‌آورد.

مهدی صرامی – مدیر عامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی(فرا) – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره که معرفی سایت‌ها توسط صفحه پیوند‌ها چقدر در بازدید آنها تاثیر دارد، اظهار کرد: طبق آمارهایی که دو سال پیش ارائه شده بود، با قرار‌ گرفتن سایت‌ها برروی صفحه پیوند‌ها روزانه بطور متوسط پنج هزار بازدید‌کننده به آن‌ها اضافه شد.

وی در عین حال عنوان کرد: با این وجود قطعا نباید به شرایط فعلی این صفحه بسنده کنیم و باید تلاش شود که صفحه پیوند‌ها شرایط بهتری داشته باشد.

صرامی همچنین اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی شبکه‌ی ملی اطلاعات و تشکیل شورای عالی فضای مجازی این مهم محقق شود و شاهد ارتقاء ظرفیت‌های فضای مجازی باشیم و صفحه پیوند‌ها نیز بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جدید هوشمند‌تر کار کند، چرا که هوشمند‌شدن این سایت خواسته به حقی است که باید دنبال شود تا به نتیجه‌ای مناسب برسد.

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.