قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی کی برگزار می‌شود؟

با اعلام سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ قرار است در هفته جاری قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی در مرحله نیمه نهایی انجام پذیرد.

قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی کی برگزار می‌شود؟

به گزارش ممتازنیوز و به نقل از ورزش سه، پنجشنبه هفته گذشته سه مسابقه حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های استقلال تهران، فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان جواز حضور در جمع چهار تیم برتر پایانی را به دست آوردند؛ مسابقه ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد نیز جمعه پیش‌روی برگزار می‌شود تا تکلیف چهارمین تیم صعود کننده نیز مشخص شود.

با این‌حال پس از پایان بازی استقلال و پرسپولیس، گمانه‌زنی‌هایی درباره برخورد تیم‌ها براساس نمودار جام حذفی مطرح شد اما این مسئله درست نیست، چرا که براساس دستورالعمل رقابت‌ها، مسابقات جام حذفی به صورت قرعه‌کشی برای مرحله پیش می‌رود.

حالا با اعلام سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ قرار است مسابقات مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پیش از انجام رقابت ملوان بندرانزلی خیبر خرم آباد برگزار خواهد شد و دوشنبه هفته جاری، قرار است طی مراسمی این مرحله از رقابت‌های جام حذفی قرعه‌کشی شود تا سه تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی به همراه تیمی که از دوئل ملوان-خیبر به آن جمع چهار تیم برتر جام راه پیدا خواهد کرد، حریف مرحله بعدی خود را بشناسد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.