قطب الدین صادقی نمایش ‘خاطره ای نداشتم …’ را در تالار حافظ به صحنه می برد

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این نمایش که با حضور ۲۹ بازیگر و براساس نمایشنامه ‘زنان تروا’ اثر ‘ژان پل سارتر’ اجرا می شود، هنرمندانی چون حسن ثانی، فرهاد نجفی، الهه پورجمشید، مهرانه به نهاد، سروش طاهریان، مانلی حسین پور، سارا عباس پور، شهنام فرهادیان، محمدرضا مختاری آزاد فرد و غزاله کنعان پناه به ایفای نقش می پردازند.

در این نمایش جنگ بین ‘تروا’ و یونان روایت می شود که در آن یونانی ها پیروز و همه مردان شهر ‘تروا’ کشته می شوند و … .

نمایش ‘خاطره ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود’ به نویسندگی، طراحی و کارگردانی قطب الدین صادقی’ از ۲۲ مرداد ساعت ۱۹ در تالار حافظ اجرا می شود.

** نمایشنامه های ‘دیوید وود’ منتشر می شود

مجموعه نمایشنامه‌های ‘دیوید وود’ از چهره‌های مطرح و شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان با ترجمه و ویرایش سید حسین فدایی حسین به مناسبت برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منتشر خواهد شد.

در این مجموعه نمایشنامه های ‘مرد نان زنجبیلی’، ‘درخت الاکلنگ’، ‘سفر آرمانی کوتوله‌ها’ و ‘کریسمس طلایی و غاز مادر’ گرد آمده است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ۱۷ تا ۲۲ مهر ماه در شهر همدان و دیگر شهرهای این استان برگزار می شود.

** تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشنامه خوانی ‘شنبه هایِ مولوی’

مهلت دریافت آثار برای شرکت در نمایشنامه­ خوانی ‘شنبه­ هایِ مولوی’ که قرار است از پاییز شنبه هر هفته در تالار مولوی برگزار شود، به درخواست تعداد زیادی از متقاضیان به ویژه گروه‌های شهرستانی تمدید شد.

متقاضیان می‌توانند آثار خود را به همراه مدارک مورد نیاز طبق فراخوان، تا آخر مرداد ماه به تالار مولوی ارسال کنند. مهلت یاد شده تمدید نمی شود.

** جشنواره ‘مونولیو’ و ‘پای سیب’

مونولوگ ‘پای سیب’ در جشنواره ‘مونولیو’ امروز(شنبه) اجرا می شود. در این نمایش، که نوشته و کار نازنین حاجی زاده است، سما موسوی و غزل نعیمی ایفای نقش می کنند.

‘پای سیب’ در تالار استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد داشت.

این نمایش در دو نوبت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و ۱۹ اجرا می شود و فروش بلیت، نیم ساعت پیش از شروع نمایش خواهد بود.

فراهنگ ** ۹۲۶۶ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۲۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.