قطری ها به دنبال حاشیه سازی می باشند/ملی پوشان ما باید آرامش خود را حفظ کنند

۱۳خردادماه،

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می کنم نفرات تیم ملی ما نسبت به قطری ها بسیار بهتر و بالاتر می باشند و اگر کی روش تیم را خوب بچیند مطمئنا نتیجه خوبی می گیریم.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی حساس تیم های ملی ایران و قطر در شرایط خاصی برگزار می گردد هر دو تیم خود را برای رویارویی با هم آماده می کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با توجه به میزبانی قطرهای ها، این تیم تلاش بیشتری خواهد کرد تا بازی را به نفع خود به اتمام برساند.

وی اذعان داشت: فکر می کنم ملی پوشان ایرانی از نظرات مناسب تر می باشند و اگر کی روش بتواند ترکیب تیم خود را به گونه ای بچیند که
نقاط قوت تیم ملی را افزایش دهد، حتما قطرها را شکست خواهند داد.

فکری در مورد عملکرد وینگادا در تیم ملی ایران گفت: وینگادا با توجه به تجربیاتش، کارنامه نسبتا ایده آلی دارد. وی میتواند دربرنامه های تاکتیکی کی روش را همراهی کند تا رقابتهای دیدنی تری از بازیکنان شاهد باشیم.

فکری افزود: با وجود گذری ۲ سال از حضور کی روش در ایران تاکنون نتایج دلخواهی را کسب نکرده ایم به همین سبب نمیتوانیم از وینگادا انتظار بسیاری داشته باشیم زیرا کارنامه وی نسبت به کی روش پایین تر است .

فکری خاطرنشان کرد: بازی های تیم های عربی همیشه همراه با جنجال و حاشیه سازی توسط بازیکنان بوده است در همین راستا قطری ها سعی می کنند بازی پیش رو را به جنجال بکشاند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.