ساعت و زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران با نیکاراگوئه و تونس قبل از جام جهانی ۲۰۲۲

زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش ممتاز نیوز، روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص زمان بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در فیفا دی بعدی که از ۱۸ آبان ۱۴۰۱ آغاز میشود را اعلام کرد. بر این اساس در روزهای ۱۹ و ۲۵ آبان ۱۴۰۱ دو بازی دوستانه به ترتیب با تیم های ملی نیکاراگوئه و تونس انجام خواهیم داد.

تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی قبلی (مهر ۱۴۰۱) دو بازی دوستانه با تیمهای اروگوئه و سنگال انجام داد که در بازی نخست با ارائه نمایشی امیدوارکننده با گل دقیقه ۷۸ مهدی طارمی موفق شد اروگوئه پرستاره را شکست دهد و در بازی دوم نیز به تساوی ۱ بر ۱ با سنگال رضایت داد.

ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه

طبق برنامه زمان بندی ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه که چهارمین بازی دوستانه تیم ملی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ است اعلام شد و این دو تیم ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

شایان ذکر است علیرغم شایعات پخش مستقیم بازی دوستانه تیم ملی کشورمان با تیم ملی نیکاراگوئه قطعی شده و این دیدار از شبکه سوم سیما به‌طور مستقیم پخش می‌شود.

ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران و تونس

به گزارش ممتازنیوز آخرین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ با تیم ملی تونس در قطر خواهد بود.

تیم ملی روز ۲۱ آبان راهی قطر میشود تا اردوی خود را در این کشور برپا کند.

کارلوس کی روش بر اساس قانون جام جهانی ۲۰۲۲ یک هفته پیش از شروع این جام میبایست لیست نهایی تیم ملی را اعلام کند.

طبق برنامه اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام جهانی نیز روز سی‌ام همین ماه (آبان) مقابل انگلیس خواهد بود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.