قلعه‌نویی: فینال زودرس آسیا را بردیم

۱۴فروردین۱۳،

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل الهلال در نشست خبری بعد از بازی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: لطف خدا و اهل بیت شامل حال استقلال شد که ما توانستیم برنده بازی از زمین خارج شویم.

به گزارش فارس ، وی افزود: بازی بسیار سختی داشتیم چون الهلال یک تیم تاکتیکی و با برنامه بود و در ابتدای مسابقه می‌خواستیم به حریف‌مان فضا ندهیم و به خوبی روی این تیم شناخت داشتیم، ما می‌دانستیم که نقطه قوت آنها خط هافبک‌شان است و الهلالی‌ها در ۱۵ دقیقه ابتدایی هر دو نیمه فشار آوردند که ما تغییراتی دادیم و می‌دانستیم که آنها از دقیقه ۷۰ به بعد تحلیل رفته و بدن‌هایشان کم می‌آورد.

قلعه‌نویی تأکید کرد: الهلال هم می‌توانست برنده بازی باشد و در دقایقی از بازی موقعیت‌هایی داشت اما همانطور که گفتم امشب لطف خدا شامل حال ما شد. اعتقاد دارم این بازی فینال زودرس آسیا بود که آن را بردیم.

خبرنگار کشور عربستان از سرمربی استقلال سؤال کرد شما در طول بازی خیلی عصبانی بودید و می‌خواستید روی داور فشار روحی وارد کنید و اینگونه پیروز شوید و در طول ۹۰ دقیقه تاکتیک خاصی نداشتید که قلعه‌نویی گفت من فکر می‌کنم این دوستمان از باخت الهلال خیلی ناراحت است که اینگونه سؤال می‌پرسد، اگر بازی را به دقت دیده باشید دو تیم فوتبالی کاملاً تاکتیکی ارائه کردند و اعتقاد دارم داور پنالتی صد درصد ما را روی ایمان موسوی نگرفت و به جز آن صحنه در طول بازی او و تیم داوری‌اش خوب کار کردند و تنها روی همان یک صحنه به موسوی اخطار اشتباه دادند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با این پیروزی می‌توان به قهرمانی در آسیا امیدوار بود، گفت: روز قبل هم در نشست خبری اعلام کردم که هر تیمی از این گروه که گروه مرگ نام دارد بالا بیاید می‌تواند شانس رسیدن به فینال را داشته باشد اما به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که ثابت کردند مرد روزهای سخت می باشند چون چهار روز پیش یک ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای را پشت‌ سر گذاشتند.

وی در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: باید از هواپیمایی زاگرس و تابان تشکر کنم که دو پرواز چارتر را در اختیار ما گذاشتند تا راحت‌تر سفر کنیم و فکر می‌کنم مدیران این دو هواپیمایی نیز در این پیروزی سهیم می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.