قلعه‌نویی: ترکی و ممبینی قهرمانی را از تراکتورسازی گرفتند

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی تراکتورسازی که نتوانست تیمش را قهرمان لیگ برتر کند، پس از بازی تراکتورسازی – ملوان گفت: «قهرمانی را در بازی‌های مستقیم از ما گرفتند. در بازی رفت سپاهان و برگشت استقلال قهرمانی را از ما گرفتند. قهرمان واقعی این مردم هستند. همه این‌ها می‌دانند تراکتورسازی قهرمان است. ممبینی و ترکی قهرمانی را از ما گرفتند.»

او در مورد تمدید قراردادش برای فصل آینده هم گفت: «من گفته‌ام قراردادم را سفید امضا می‌کنم ولی سه شرط برای ماندن دارم. اول بازیکنانی که باید حفظ شوند، دوم بازیکنانی که باید جذب شوند و سوم هم این‌که به مردم تعهد بدهند که در مواقعی که لازم است، به تیم پول تزریق کنند. من نمی‌خواهم در آسیا زنگ تفریح باشم. می‌خواهم تیمی ببندم که با رقبای داخل و آسیایی رقابت کنیم. گفتم رقم قرارداد خودم را هرچه که بخواهید بنویسید ولی تیمی ببندیم که در آسیا و لیگ جوابگوی این مردم باشیم.»

قلعه‌نویی در پایان گفت: «مردم من را حلال کنند. این مردم قهرمان واقعی هستند اما من نتوانستم جواب محبت‌های آن‌ها را بدهم و خواسته‌هایشان را برآورده کنم. من از بچه‌های مطبوعات، رسانه ملی، لیدرهای محترم، آقا پرویز که دست تکان می‌دهد تشکر می‌کنم!»

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.