قلعه‌نویی: لغو اردوی تیم ملی چه ربطی به من دارد؟/ کروش فرافکنی و ما را تحقیر کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تسنیم نوشت:

امیر قلعه‌نویی دربارهٔ اظهارات اخیر کارلوس کروش گفت: قانون می‌گوید که بازیکنان ۷۲ ساعت قبل از بازی‌های ملی باید در اختیار تیم ملی قرار بگیرند اما کروش می‌خواهد در میانه مسابقات اردو برگزار کند. او وقتی دید تیم‌های حاشیه خلیج فارس بازیکنان‌شان را به تیم ملی نمی‌دهند اردوی تیم ملی را لغو کرد. سوال من این است که این موضوع چه ربطی به قلعه‌نویی دارد؟!
وی در ادامه افزود: اینکه او نمی‌تواند ۳ بازیکنش را از تیم‌های عربی بگیرد به من و آقای فتح‌الله‌زاده چه ارتباطی پیدا می‌کند؟ وقتی پای منافع تیم ملی به میان می‌آید کروش از ۶۰ میلیون ایرانی حرف می‌زند اما زمانی که بحث استقلال به میان می‌آید می‌گوید که منافع قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده. ما نباید مظلوم‌نمایی کنیم و دروغ بگوییم.
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: در زمانی که تیم ملی به لبنان باخت و من از کروش حمایت کردم او از طریق دستیارانش از من تشکر کرد اما اکنون بد شده‌ام. چطور هنگامی که تیم ملی ۱۱ روز پس از بازی ما با الشباب برابر قطر به میدان رفت و نتیجه گرفت لیگ و همه چیز خوب بود اما اکنون همه چیز بد شده است؟
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد:‌کروش سرمربی تیم ملی است و در جایگاهی نیست که در مورد مدیرعامل باشگاه استقلال حرف بزند. کروش می‌گوید حرفه‌ای است. او اگر واقعاً حرفه‌ای است باید این موارد را رعایت کند.
قلعه‌نویی اظهار داشت: مگر از همین لیگ برتر بازیکنان به لیگ انگلیس و آمریکا نرفتند؟ من از این ناراحت هستم که کروش ایران و ایرانی را تحقیر می‌کند و الفاظی را به کار می‌برد که مناسب نیست.
سرمربی استقلال گفت: نکته تاسف‌آور این است که وقتی ایرانی را تهدید می‌کند عده‌ای برای او دست می‌زنند! من سرم را پایین انداختم و کارم را انجام می‌دهم اما کروش حرف‌هایی می‌زند که دور از انصاف است.
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: دستیاران کروش بیش از ۱۰ بار به محل تمرین ما آمدند و پیام تشکرآمیز کروش را به من رساندند. چطور آن موقع خوب بودم اما اکنون که اردوی آفریقای جنوبی به خاطر ۳ بازیکن خارج کشور لغو شده بد شده‌ام؟ مگر این بازیکنان در اختیار من بودند؟
سرمربی پیشین تیم ملی یادآور شد: ظاهراً کروش طرز تفکر خودش را هم قبول ندارد. از حرف‌هایی که زد می‌توان متوجه این موضوع شد.
قلعه‌نویی گفت: پیش از بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی عزیزی خادم با من تماس گرفت و گفت بیا به تیم ملی کمک کن. من به او گفتم اجازه بدهید کروش به ایران بازگردد آن وقت می‌نشینیم و جلسه تعاملی برگزار می‌کنیم. این حرف من چه اشکالی دارد؟ این حرف را زدم بد شده‌ام؟
وی تاکید کرد: آنچه می‌ماند ایران و ایرانی است و نباید اجازه دهیم این بی‌معرفتی‌ها صورت گیرد. سوال من از کروش این است که لغو اردو به خاطر ۳ بازیکن شاغل در لیگ‌های عربی چه ربطی به من دارد؟
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.