قلعه‌نویی: معذرت می‌خواهم که بد بازی کردیم/ مجیدی را سپرده‌ام به باشگاه

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از برد تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: «من ابتدا از مردم عذر می‌خواهم به این دلیل که بد بازی کردیم. درست است که بازی را بردیم اما به خاطر بازی بد تیم، معذرت می‌خواهم. البته مهم سه امتیاز بود که گرفتیم. تیم ما دو قسمت بود. یک سری از بازیکنان دیر اضافه شدند و ما آن بالانسی که مد نظرمان بود را نتوانستیم انجام دهیم. البته این را هم در نظر بگیرید که من برده‌ام و این حرف‌ها را می‌زنم.»

قلعه‌نویی ادامه داد: «تیم ما رفته رفته خوب می‌شود و تبدیل می‌شود به استقلالی که مردم دوستش دارند. اما دوست دارم تبریک بگویم به اکبر میثاقیان و جوانانی که در تیمش دارد. به نظرم آن‌ها بازنده نبودند. خدا امسال من را دوست داشت که بازی‌های تیمم با برد شروع شد.»

قلعه‌نویی در مورد استقلالی شدن جواد نکونام و فرهاد مجیدی هم گفت: «نکونام به احتمال زیاد فردا استقلالی می‌شود. در مورد مجیدی هم صحبت کردم با فتح‌الله‌زاده. من در مورد مجیدی حرف نمی‌زنم و او را سپرده‌ام به باشگاه. اگر باشگاه بخواهد، او به تیم اضافه می‌شود.»

سرمربی استقلال در مورد پرسپولیس هم گفت: «درست نیست من در مورد پرسپولیس صحبت کنم. من بر اساس خواسته‌های تاکتیکی تیم خودم یارگیری کردم و راضی هم هستم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.