قلعه‌نویی: هواداران، مجیدی را تشویق کنند ولی من کار خودم را می‌کنم/ این‌قدر با روحیه بیک‌زاده بازی کردند که به این روز افتاد – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی بازی استقلال – فجر سپاسی گفت: «فجر سپاسی با این‌که بهترین خط حمله لیگ را دارد اما نتوانست روی دروازه ما حمله کند. استقلال در این بازی از نظر دفاعی خوب بود ولی مشکل اصلی ما این است که هافبک‌ها نمی‌توانند مهاجمان را به خوبی تغذیه کنند. این نکته خوبی نیست.»

واکنش او به تشویق فرهاد مجیدی در پایان بازی هم دو بخش داشت؛ اول انتقاد و سپس وانمود به بی‌خیالی! قلعه‌نویی در مورد این موضوع گفت: «هواداران با شعارهایی که تمرکز تیم را به هم می‌ریزد، روند استقلال را در رسیدن به اهدافش کندتر می‌کنند. ما با این کار داریم خودزنی می‌کنیم. البته من نمی‌توانم بگویم چرا فلان بازیکن را تشویق می‌کنند. آن‌ها هر کسی را که دوست دارند تشویق کنند ولی من هم تا روزی که هستم کار خودم را می‌کنم.»

قلعه‌نویی ادامه داد: «مردم حق دارند حرفشان را بزنند و ما هم به حرف آن‌ها گوش می‌دهیم. ولی بچه‌ها هنوز پولی نگرفته‌اند. ما یک بازی عقب افتاده هم داریم که اگر آن را ببریم ۱۶ امتیازی می‌شویم. همین هاشم بیک‌زاده یکی از بهترین‌های ایران در پست خودش است اما با روحیه او بازی کرده‌اند و به این روز افتاده.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.