قلعه نویی: بخاطر استقلال از بزرگترین قرارداد تاریخ گذشتم

خبرگزاری آریا – سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئنم شرایط تیم بازی به بازی بهتر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن افزود: شکست در بازی گذشته شرایط روحی و روانی بازیکنان را دچار مشکل کرد، به همین علت در تمرینات اخیر روی این مسئله بیشتر کار کردیم و شرایط حاکم بر باشگاه، آینده باشگاه و به بازیکنان گوشزد کردیم که خوشبختانه موجب شد از لحاظ روحی و روانی به شرایط بهتری برسند.
وی با بیان اینکه از برد هفته اول راضی نبوده است، گفت‌:در شروع بازی برابر سایپا عملکرد خوبی داشتیم اما شرایط خاص، موجب شد گل خورده و بازی را واگذار کنیم اما مطمئنم شرایط تیم بازی به بازی بهتر می‌شود.
سرمربی استقلال درباره هواداران تیم نیز گفت: مربی تیم از بزرگترین قرارداد تاریخ گذشت، بازیکنان پول کمتری نسبت به سال گذشته دریافت کردند و برخی بازیکنان نظیر منتظری از قراردادهای بزرگ گذشتند، تا امروز هم یک ریال به هیچکس پرداخت نشده است اما در چنین شرایط برخی از هواداران رفتارهایی ناشایست دارند .
قلعه نویی از احتمال موضع گیری بازیکنان تیمش مقابل این اتفاقات خبر داد و افزود: برخی بازیکنان به خاطر استقلال، پیراهن این تیم و هوادارانش از قراردادهای یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی گذشتند اما این درست نیست چنین برخوردهایی با آنها صورت گیرد، مردم حق دارند حرف بزنند ولی ما آنقدر خوب بازی می کنیم و خوب نتیجه می‌گیریم تا مخالفان هم نظرشان تغییر کند.
قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری دربار ه پیشنهاد قطری‌ها به بازیکنان استقلال گفت: نمی‌دانم چرا لیگ شروع شده و همه بازیکنان ما را می‌خواهند، پیشنهاد برای زندی، جباری، نکونام و ساموئل از تیم های مطرح برای خودم تعجب‌آور است، چرا قبل از لیگ که ما می‌توانیم بازیکن بگیریم چنین اتفاقی نمی‌افتد و امروز که حداقل تا نیم فصل نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم شاهد بروز چنین مسائلی هستیم.
سرمربی استقلال ادامه داد طبیعتا از لحاظ فنی من باید پاسخگوی مردم و بعضی نفراتی باشم که از دقیقه ۶۵ شعار می‌دهند، هواداران، استقلال را دوست دارند اما درصد کمی از آنها که از اهل کوفه هم بدتر هستند چنین برخوردهایی می‌کنند.
قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سرمربی استقلال در گذشته بازیکنان را به زور در تیم نگه نمی‌داشته است گفت: اینکه در شرایط مسابقه بازیکنان را از دست بدهیم درست و حرفه‌ای نیست، من به آنها گفتم خودتان را جای من بگذارید، من بازیکن و شما مربی، آیا اجازه ترک تیم را می‌دهید؟ .
سرمربی استقلال در بخش دیگری از این نشست در مورد تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است، خصوصا برابر صبا فوتبالی منطقی و با برنامه را ارائه کردند، فردا بازی سختی مقابل تیم ذوب آهن خواهیم داشت، زیرا این تیم هم به دلیل شکست در بازی گذشته مانند استقلال از لحاظ انگیزشی، روحی و روانی و فنی نیاز به پیروزی در این بازی دارد.
خبرنگاری از قلعه نویی درباره موضع اش در قبال نکونام پرسید که وی پاسخ داد :ما هافبک وسط نداریم، کیانوش رحمتی و تیموریان که فصل گذشته در پست هافبک دفاعی بازی می‌کردند هیچکدام نیستند به همین علت جواد را گرفتیم تا مشکلاتمان در این پست را پوشش دهیم.
وی با بیان اینکه در آینده فریدون زندی را باید در هافبک میانی امتحان کند،گفت:‌هیچکس بازیکنی را به من تحمیل نکرده است، خصوصا اگر آن فرد نکونام باشد. من هم انسان هستم، معصوم نیستم و اشتباه می‌کنم.
سرمربی استقلال با اشاره به این مسئله که هر باشگاهی سایت دارد و اخبار درست را از طریق آن منتشر می‌کند گفت: مسئول رسانه‌ای و روابط عمومی را آقای فتح‌الله‌زاده انتخاب می‌کند، وظیفه من انتخاب اعضای کادر فنی است.
وی افزود:در همه دنیا سرمربی عمود خیمه تیم است و این نیاز وجود دارد که هماهنگی خوبی بین تیم بیرونی با سرمربی ایجاد شود تا تیم درون زمین نتیجه بگیرد اما بنده از اینجا اعلام می‌کنم که با هیچکس مشکلی ندارم و هر کسی آقای فتح‌الله‌زاده اعلام کند که به عنوان مدیر رسانه‌ای روی نیمکت بنشیند در خدمتش خواهم بود.
قلعه نویی در پایان نیز در مورد تاثیر حضور نداشتنش روی نیمکت استقلال در نتیجه گیری این تیم در دیدارهای گذشته لیگ گفت: من همکاران قوی دارم اما در بازی‌های گذشته کلا خوب نبودیم، باشم یا نباشم تاثیری روی عملکرد تیم ندارد زیرا صالح مربی بزرگی است که تجربه سرمربیگری هم دارد و می تواند از کنار زمین تیم را هدایت کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.