قلعه نویی از امروز بر تمرینات تیم استقلال در ترکیه نظارت می کند

‘میرشاد ماجدی’ سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب افزود :با بازگشت قلعه نویی که برای تماشای دیدار پایانی رقابتهای فوتبال جام ملتهای اروپا به اوکراین سفر کرده بود ، وی از امروز بر تمرینات تیم استقلال نظارت خواهد کرد.

وی افزود:در مدتی که قلعه نویی در ترکیه حضور نداشت، دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال طبق برنامه تنظیمی از سوی وی بر نحوه تمرینات بازیکنان این تیم نظارت می کردند.

ماجدی با ردبرخی مطالب رسانه های خبری مبنی بر اینکه،کاپیتان تیم استقلال درترکیه مشخص می شود، گفت:چنین چیزی صحت ندارد وبازیکنان تیم استقلال بدون اعتنا به این مطالب تمرینات خود را انجام می دهند.

وی در باره سه دیدار تدارکاتی که قرار است تیم استقلال در اردوی ترکیه انجام دهد، اظهار کرد: از سه دیداری که قرار است در ترکیه برگزار کنیم، دیدار با تیم ‘ الازیگ اسپور ‘ که به رقابتهای فوتبال باشگاه های برتر ترکیه صعود کرده است ، مشخص شده و دو دیدار باقی مانده فردا معلوم خواهد شد.

ماجدی با اشاره به تشکیل اردوی تیم فوتبال استقلال تهران در منطقه پندیک در استانبول افزود: در مدت سه روزی که از تشکیل اردوی این تیم در استانبول می گذرد، ۱۸بازیکن تیم استقلال زیرنظردیگر اعضای کادرفنی تمرینات بدنسازی و کار با توپ خود را انجام داده اند.

وی افزود:در برنامه ریزی تدوین شده، بازیکنان تیم استقلال صبح ها به تمرینات بدنسازی می پردازند و بعد از ظهرها کار با توپ دارند.

ماجدی با اشاره به محل اسکان و تمرین تیم استقلال تهران در اردوی ترکیه اظهار داشت:فاصله اندک محل اسکان و تمرین بازیکنان سبب شده است که با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم .

وی هدف از تشکیل اردوی آمادگی تیم استقلال تهران در ترکیه را آمادگی این تیم برای شرکت درفصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران دانست و گفت:با توجه به زمانی که در اختیار داریم ، تلاش می کنیم تیمی قدرتمند را روانه لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران نماییم تا از نام این باشگاه دفاع کند.

خاورم ** ۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۲۵۱۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.