قلعه نویی: داور گل سالم ما را قبول نکرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش مقابل مس در نشست خبری اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند. تیم ما نسبت به سه بازی قبل هماهنگ‌تر شده و باعث خوشحالی من است. اعتقاد دارم که داور یک گل سالم ما را آفساید گرفت و همچنین روی حنیف عمران‌زاده هم مرتکب خطای پنالتی شدند که داور این صحنه را هم ندید. هرچند نمی‌خواهم این فصل درباره مسائل داوری زیاد صحبت کنم.
وی ادامه داد: ‌در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم و سه توپ‌مان به تیر دروازه برخورد کرد که نشانه بدشانسی ما در این بازی است. ما خط هافبک مس را تقریبا به طور کامل کنترل کرده بودیم.
قلعه‌نویی در ادامه درباره مس هم گفت: مس تیم بسیار خوب و درگیر و دونده‌ای است که من فکر می‌کنم این تیم در پایان فصل حداکثر به یک رتبه یک رقمی دست پیدا می‌کند.
سرمربی استقلال درباره تعویض‌هایش در این بازی گفت: وقتی متوجه شدیم که مس بازی مستقیم را در دستور کار دارد با آوردن حنیف عمران‌زاده سعی کردیم جلوی این نوع بازی کردن آن‌ها را بگیریم. ما در خط حمله و هافبک هنوز مشکلاتی داریم و باید آن‌ها را برطرف کنیم.
وی با اشاره به اینکه جواد نکونام یکی از بازیکنان خوب استقلال در این بازی بود، درباره پرسش خبرنگاری که پیرامون دفاعی بودن تعویض ساموئل به جای جانواریو پرسید گفت: جانواریو مصدوم شده بود و به ما گفت که او را تعویض کنیم. این تفکر شماست که ما تعویض دفاعی کردیم و می‌خواستیم از این بازی مساوی بگیریم.
 

۴۱۴۱

قلعه‌نویی همچنین درباره این سوال که راه خروج مس از بحرانی که در آن گرفتار شده چیست، گفت: من درباره مس دوست ندارم صحبتی کنم. آن‌ها تیم خوبی دارند و به نظرم باید کاری کنند که در باشگاه‌شان ثبات مدیریت وجود داشته باشد. درست نیست که از هفته دوم سوم علیه قاسم‌پور شعار بدهند. باید به این تیم فرصت داد تا بتواند خودش را نشان دهد.
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.