قم در آستانه برگزاری انتخابات الکترونیکی قرار گرفت

۳۰اردیبهشت،

 

مدیرعامل شرکت مخابرات قم از آمادگی زیرساخت ۹۸ درصد شعبه‌های اخذ رای برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: در فرصت مانده تا زمان انتخابات دو درصد زیر‌ساخت‌های باقی‌مانده نیز آماده می‌شود.
 
سید اسدالله دهناد امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در شرکت مخابرات قم، کمیته‌ای برای بررسی امکانات ارتباطی شعبه‌های اخذ رای در سطح استان تشکیل شده است.
 
وی از آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیک در قم خبر داد و گفت: در کمیته‌ای که تشکیل شده تمام امکانات ارتباطی مانند اینترنت پرسرعت «ADSL، دیتا و تلفن‌های همراه» در شعبه‌های اخذ رای مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات قم افزود: در حال حاضر زیرساخت ۹۸ درصد این شعبه‌ها آماده شده است و سایر شعبه‌ها نیز در مدت باقی‌مانده آماده می‌شوند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، در ارتباط با کاهش سرعت اینترنت در بعضی مواقع ادامه داد: از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری اقدامات ویژه‌ای برای برطرف کردن مشکلاتی که در این راستا وجود دارد انجام شده که به زودی خروجی آن مشخص می‌شود.
 
دهناد با بیان اینکه برای سهولت در امر پاسخگویی و پشتیبانی اینترنت پرسرعت مخابرات تمهیداتی اندیشیده شده است، تصریح کرد: شرکت مخابرات استان قم برای برطرف کردن نیازهای مردم در این ارتباط با دو پیمانکار همکاری می‌کند تا زمان انتظار برای پاسخگویی در خصوص خدمات اینترنت کاهش پیدا کند.
 
وی اضافه کرد: بر مبنای این قرارداد میانگین زمان انتظار مشترکین ۲٫۵ دقیقه محاسبه شده است و در صورتی که زمان پاسخگویی بیش از شش دقیقه طول بکشد، پیمانکاران جریمه می‌شوند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خاطرنشان کرد: برای خدمات‌رسانی بیشتر و پاسخگویی به نیازهای مشترکین اینترنت پرسرعت به جذب ۶۵ نفر نیروی انسانی در زمینه نصب ADSL اقدام شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.