قهرمانی در مسابقات سیزم غیر منطقی است اما نا امید نیستیم

سرمربی تیم تکواندو نیروهای مسلح گفت: قهرمانی در مسابقات جهانی نیروهای مسلح کاری سخت و غیر منطقی است اما در این مورد نا امید هم نیستم.

مرتضی سلطانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی تکواندو نیروهای مسلح (سیزم) ۲۸ و ۲۹ مهر در هوشی مینه ویتنام برگزار می‌شود که امیدواریم با تیم جوان و با انگیزه‌ای که در اختیار داریم به روی سکو برویم.
وی افزود: تیم نیروهای مسلح ۲۵ مهر عازم ویتنام می‌شود و امروز هم آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم با حضور ۲۶ بازیکن در حال برگزاری است تا ترکیب اصلی تیم نیروهای مسلح مشخص شود ضمن آنکه در نظر داریم چند بازیکن اضافه هم در اردوهای تیم داشته باشیم.
سلطانی گفت: آخرین مرحله اردوهای تیم نیروهای مسلح از جمعه ۲۴ شهریور در باشگاه پاس تهران برپا می‌شود.
وی تصریح کرد: اردوهای خوبی تا امروز داشتیم و از آن راضی هستیم. بازیکنان با تجربه و قهرمان جهان نداریم اما اکثر اردونشینان در مسابقات لیگ کشوری وضعیت خوبی دارند.
وی ادامه داد: پس از ۱۰ سال سیاست تیم استفاده از تکواندو کاران کادر در مسابقات سیزم بوده تا مسیری برای آینده و رشد این رشته در نیروهای مسلح داشته باشیم.
سلطانی اظهار داشت: بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داریم وامیدواریم به روی سکو برویم هر چند که با این تیم جوان قهرمانی بسیار سخت و غیر منطقی است اما نا امید نیستیم این بازیکنان با انرژی تمرین می‌کنند و عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند امیدواریم بتوانیم برای المپیک ارتش‌ها در سال ۲۰۲۴ در کره جنوبی بتوانیم با ۵۰ درصد کادر تیم را داشته باشیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.