قهرمانی محمودی، محمدیان، جوکار و گل‌محمدزاده در روز پایانی جام تختی

۲۰اردیبهشت،

IMG_7419.jpg

مسعود محمودی، ایمان محمدیان، میثم مصطفی جوکار و امید گل‌محمدزاده به مقام قهرمانی رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی آزاد جام تختی رسیدند و تیم ایران بر سکوی اول رقابتها ایستاد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در روز پایانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی، رقابت‌های چهار وزن دوم پیگیری شد و نفرات برتر اوزان مختلف شناخته شدند.

در فینال وزن ۶۰ کیلوگرم مسعود محمودی توانست در دو تایم عارف علیزاده را با نتیجه ۲ – صفر و ۶ – ۴ شکست دهد. همچنین در رقابت‌های رده‌بندی این وزن، محمدحسین سلطانی، امیر فتاح را شکست داد و مصطفی آقاجانی برابر ترسیان شیرگاتزه از گرجستان به پیروزی رسید.

در فینال ۷۴ کیلوگرم، ایمان محمدیان در دو تایم با نتیجه یک – صفر و ۲ – صفر مصطفی یوسفی را شکست داد و به قهرمانی رسید. همچنین در دیدار رده‌بندی رضا افضلی آرام رحیمی را برد و سجاد محمدی علی شفیع‌زاد را شکست داد.

در مسابقه پایانی وزن ۸۴ کیلوگرم، در تایم اول اسماعیل نجاتیان ۴ – ۲ مقابل میثم مصطفی جوکار به پیروزی رسید و در تایم دوم در حالی که هر دو کشتی‌گیر از نظر بدنی کم آورده بودند، جوکار توانست با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد. در تایم سوم جوکار با گرفتن زیر یک خم و خاک کردن حریف یک امتیاز را به دست آورد و مقام قهرمانی وزن ۸۴ کیلوگرم را از آن خود کرد.

در دیدارهای رده بندی، حسام مقدم در دو تایم سعید ریاحی را شکست داد و علیرضا کریمی در یک کشتی برتر توانست در دو تایم با نتیجه یک صفر و ۹-۳ حسین میرصابری را شکست دهد.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز امید گل‌محمدزاده در یک مسابقه نفس‌گیر توانست خشایار دهستانی را ۲ بر یک (صفر – یک ، ۲ – صفر ، یک – صفر) شکست دهد.

در تنها دیدار رده‌بندی این وزن سعید ابراهیمی سید مصطفی مظلومی را شکست داد و جابر صادق‌زاده با حاضر نشدن سید احمد رسولی به مقام سوم رسید.

در این مسابقات کشتی‌گیرانی گمنام و بی عنوان از داغستان روسیه، گرجستان، آذربایجان و تاجیکستان هم شرکت داشتند که در چهار وزن دوم مدالی نگرفتند.

در رده بندی تیمی هم ایران با ۷۰ امتیاز قهرمان شد، گرجستان با ۲۵ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و روسیه با ۹ امتیاز سوم شد. تیمهای آذربایجان (۸ امتیاز) و تاجیکستان(بدون امتیاز) هم در مکانهای چهارم و پنجم ایستادند.

رده‌بندی انفرادی ۴ وزن دوم به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم:

۱- مسعود محمودی

۲- عارف علیزاده

۳- مصطفی آقاجانی و محمدحسین سلطانی

۵- امیر فتاح و ترسیان شیرگاتزه

۷۴ کیلوگرم:

۱- ایمان محمدیان

۲- مصطفی یوسفی

۳- رضا افضلی و سجاد محمدی

۵- آرام رحیمی و علی شفیع‌زاد

۸۴ کیلوگرم:

۱- میثم مصطفی جوکار

۲- اسماعیل نجاتیان

۳- حسام مقدم و علیرضا کریمی

۵- سعید ریاحی و حسین میرصابری

۱۲۰ کیلوگرم:

۱- امید گل‌محمدزاده

۲- خشایار دهستانی

۳- سعید ابراهیمی و جابر صادق‌زاده

۵- سید مصطفی مظلومی و سید احمد رسولی

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.