قهرمان نوجوان وزنه‌برداری آسیا: تمام فکر و ذکرم طلای آسیا بود

۱۶خردادماه،

قهرمان نوجوان دسته‌ی ۹۴ کیلوگرم آسیا گفت: به این سبب که خوب تمرین نکردیم، زدن رکورد خاصی را مدنظر نداشتم.

امیرحسین فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دربارهٔ‌ی رقابتهای ورزنه‌برداری قهرمانی نوجوان آسیا اظهار کرد: با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی جهان آسیب دیده بودم، آنطور که باید و شاید خوب کار نکردم و با طی کردن دوره ی درمان تمام فکر و ذکرم این شد طلای آسیا را بدست آورم. البته رقابت بسیار نزدیکی با میلاد رشیدی داشتم که خوشبختانه من با اختلاف یک کیلوگرم موفق شدم، قهرمان آسیا شوم و آن‌طور که مربیان گفتند نتیجه‌ی خوبی کسب کردم.

فضلی با بیان این که در مسابقات قهرمانی آسیا در نظر نداشته رکورد بزند، تصریح کرد: از آنجا که اردوهای تیم ملی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه بیشتر نبود، نتوانستیم خوب تمرین کنیم بنابراین زدن رکورد خاصی را مدنظر نداشتم. با این حال توانستیم به نزدیک رکوردها برسیم.

وزنه‌بردار دسته‌ی ۹۴ کیلوگرم از تغییر وزن خود در رده جوانان خبر داد وگفت: از این پس در رده جوانان وزنه می‌زنم که در این‌ رده به دسته‌ی ۱۰۵ کیلوگرم خواهم رفت. در این دسته نفرات خوبی حضور دارند و عماد باقری مهم‌ترین رقیب من در این دسته است. با این حال تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم که جزو دو نفر دعوت شده به اردو تیم ملی باشم.

فضلی دربارهٔ‌ی حضور خود در لیگ برتر نیز بیان کرد: یکی دو ماه دیگر تیم ملی حفاری یک رکوردگیری انجام می‌دهد و نفرات برتر می‌توانند با این تیم قرارداد ببندند. حالا باید ببینیم در این رکوردگیری چطور وزنه می‌زنم و آیا می‌توانم با این تیم قرارداد ببندم یا نه. البته اگر تیم‌های پیکان و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به لیگ برتر اضافه شوند امسال رقابت بهتری را شاهد خواهیم بود. از سوی دیگر امسال سقف قراردادها نیز بیشتر شده به طوری که پارسال سقف قرارداد برای رده جوانان ۱۲ میلیون بوده، اما امسال به ۲۰ میلیون افزایش یافته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.