«قهوه‌ تلخ»کام برندگان را تلخ کرد

جام جم آنلاین: در حالی که صدها هزار نفر شرکت‌کننده در قرعه‌کشی سریال «قهوه تلخ» در انتظار برنده شدن یک واحد آپارتمان مسکونی و خودروی سواری هستند، هنوز خبری از اهدای این جوایز به برندگان نیست.

 مسعود ناطقی‌جهرمی، یکی از اولین برندگان جوایز «قهوه تلخ» با حضور در دفتر روزنامه جام‌جم با اشاره به این‌ که بعد از دو سال هنوز موفق به دریافت جایزه‌اش نشده، گفت: برزو ارجمند و مهران مدیری پنجم دی ماه ۸۹ در مراسم قرعه‌کشی «قهوه تلخ» با من تماس گرفتند و خبر دادند که برنده اولین آپارتمان این قرعه‌کشی شده‌ام، ولی پس از آن دیگر هیچ تماسی نگرفتند.

او که با برنده شدن در این قرعه‌کشی از شرکت در امتحانات کارشناسی ارشد انصراف داده و اکنون دوران سربازی را طی می‌کند، گفت: پس از دو هفته صبر همراه با ناباوری با همان شماره‌ای که با من تماس گرفته بودند تماس گرفتم که گفتند باید کمی صبر کنم. مجددا جریان را پیگیری کردم، که گفتند تا قبل از نوروز ۹۰ آپارتمان را به من تحویل می‌دهند، اما تا اردیبهشت سال ۱۳۹۰ هیچ خبری نشد.

او که وعده اهدای جایزه‌اش در عید مبعث و نیمه شعبان سال قبل هم تحقق نیافته، افزود: دوباره وعده قطعی اولین جمعه پس از عید فطر را دادند و گفتند مشکل آپارتمان خریداری شده که یک آپارتمان ۹۳ متری در محله پونک بوده است، رفع نشده وبه جای آن سه آپارتمان ۷۳ متری در محله جنت‌آباد تهران خریداری شده است که سه چک مدت‌دار برای آن پرداخت شده است و طی مراسمی در اولین جمعه بعد از عید فطر به من تحویل داده خواهد شد. این تاریخ نیز گذشت و خبری نشد.

متن کامل این گزارش را فردا سه شنبه در روزنامه جام جم بخوانید.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.