قول مریم حیدرزاده به کسی که دوستش دارد

۱۶م اسفند ،

مریم حیدرزاده بیشتر به واسطه اشعار خود در دهه ۷۰ و ترانه شدن بعضی از آنها در میان خواننندگان به شهرت رسید. این روزها وی نمایشگاهی از نقاشی های آبرنگ برپا کرده است و در حضور مردم به نقاشی می پردازد.

ممتازنیوز: مریم حیدرزاده بیشتر به واسطه اشعار خود در دهه ۷۰ و ترانه شدن بعضی از آنها در میان خواننندگان به شهرت رسید. این روزها وی نمایشگاهی از نقاشی های آبرنگ برپا کرده است و در حضور مردم به نقاشی می پردازد.

 حیدرزاده از کتاب تازهدر آستانه انتشار یافتنی نام برده است که قرار است به ۸ زبان ترجمه شود. حیدرزاده در این مصاحبه عنوان کرده است که مصمم است جایزه نوبل را با اثر بعدی که به ۸ زبان دنیا منتشر خواهد شد از آن خود کند.

به کسی که دوستش دارم قول دادم نوبل بگیرم!

مریم حیدرزاده که گویا به کسی قول داده که حتما باید نوبل بگیرد، دربارهٔ آثار خود عنوان می کند: «تاکنون دو آلبوم و ۱۰ کتاب منتشر کرده ام و الان هم مشغول نوشتن یک کتاب نثر هستم. همچنین در حال رایزنی هستیم تا این کتاب به هفت یا هشت زبان زنده دنیا ترجمه شود. البته با وجود آنکه ممکن است بقیه اسم آن را اعتماد به نفس کاذب بگذارند اما به کسی که او را دوست دارم، قول داده ام برایش جایزه نوبل بگیرم. من به کسی که عزیزترین موجود زندگی ام است، قول داده ام و یک متولد آبان اگر سرش برود، قولش نمی رود.»

هوشنگ ابتهاج مشهور به سایه که این روزها به واسطه پرفروش بودن کتاب خاطراتش در مرکز توجه قرار گرفته دربارهٔ شعرهای حیدرزاده نظر مثبتی داشته و گفته است: «این دختر حرف های بسیار ساده قشنگی دارد.

زبان بسیار ساده و بعضی جاها هم هنرمندانه. من با رغبت به نوارهاش گوش می کنم. بعضی جاها بسیار با قدرت این زبان عامه رو به کار می برده. حرف های ساده نرم و نازکی هست که جامعه خوششون می آد. بعضی جاها قافیه هایی که اختراع می کنه فوق العاده است …»

منبع:تماشا


..
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. قضاوت بدی کردی:

    سالها سکوتم کردم وتو سخن گفتی
    سالها اشک ریختمو تو سخن گفتی
    سالها بادرد فراق ساختمو تو سخن گفتی
    سالها بینای نابینا شدم وتو سخن گفتی
    امروز گر لب باز کردم زاین همه سخن تو

  2. ahmad:

    مریم جان بهت تبریک میگم بخاطر اینهمه عشق و ایستادگی که داری نیمای عزیز لیاقت انرا داره که بیشتر از انهمه براش شعر بگی و براش احساس خرج کنی چون واقعا مرده بین انهمه فوتبالیستی که من میشناسم از پاکترینها و با اخلاق ترینهاست خدا حفظش کنه و خوشبختی و ارامش توی زندگی را نصیبش کنه

  3. هوشیار اصلانی:

    مطمئن باشید مریم عزیز هیچ وقت به اندازه من عاشق نیست منی که چند ساله اگر روزی چند بار اشعار و سروده های مریم که عشق من است را گوش ندهم خواب به چشمام نیرسه من فقط آرزو دارم یکبار مریم عزیز را از نزدیک ببینم یا صدایش را از نزدیک و بدون هیچ دستگاه صوتی بشنوم مریم تورو به جان کسی که بهش قول دادی نزار این آرزو را به زیر خاک ببرم۰۹۱۸۵۳۹۱۹۹۷این شماره منه البته یه چیز هم بهت بگم خدا شاهدهمن حاضرم چشم هایم را به تو هدیه کنم تورو خدا من از قبولشان کن.

    • یک بد بخت:

      آقای اصلانی واقعاًخیلی مردی درود به شخصیت و شرف شما

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.