قوچان‌نژاد: بدون هواداران پیروزی سخت است

۲۱ آبان ،

   رضا قوچان‌نژاد پیش از آغاز تمرین تیم ملی در مورد شرایط تیم ملی ایران گفت: پس از کسب پیروزی در دیدار حساس برابر کره جنوبی شرایط بسیار خوبی داریم و امیدوار هستیم ۳ امتیاز بازی برابر ازبکستان را کسب کنیم تا به جام جهانی برویم.

وی افزود: اگر نگاهی به شرایط تیم بیندازیم متوجه می‌شویم که پس از پیروزی برابر کره شرایط روحی‌مان خیلی بهتر شده و شانس بزرگی داریم که مقابل ازبکستان به پیروزی برسیم و با کسب ۳ امتیاز این مسابقه شرایط ما در جدول بهتر شود. دوست دارم در این دیدار هم به میدان بروم و همچون مسابقه اول که با پیراهن ایران بازی کردم بار دیگر به پیروزی برسیم.

به گزارش تفسیری فارس، قوچان نژاد در مورد اینکه در بازی رفت با ازبکستان حضور نداشته است، اظهار داشت: در آن وقت در تیم ملی حضور نداشتم اما بازی‌ای که به پیروزی یک بر صفر تیم ملی منجر شد را دیده‌ام. ازبکستان تیم قوی‌ای است. بازی‌های پیشی این تیم را دیده‌ایم اما ایران به نسبت این تیم هیچ چیزی کم ندارد. نباید حریف خود را دست‌کم بگیریم و در بازی برگشت باید مثل دیدار رفت قدرتمند ظاهر شویم.

وی در مورد شرایطش در تیم دسته دو سنرویدن بلژیک تصریح کرد: در آخرین بازی خود در باشگاه هم توانستم دو گل به ثمر برسانم و شرایط خوبی دارم البته می‌خواهم یک ماه دیگر تیم خودم را تغییر بدهم و به استانداردلیژ بپیوندم. البته در حال حاضر همه تمرکزم روی تیم ملی است و به خودم فکر نمی‌کنم. امیدوارم در بازی با ازبکستان هم تماشاگران زیادی برای حمایت ما به ورزشگاه بیایند و بدون حضور تماشاگران رسیدن به پیروزی بسیار سخت است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.