قیمت نفت خام و “فلزات گرانبها” در بازارهای آسیایی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

قیمت نفت خام و فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی در مقایسه با روز قبل نوسان داشته است.

به گزارش ممتاز به نقل از سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی بلومبرگ، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه مارس با کاهش سی و دو سنتی در هر بشکه  همراه بوده و به نود و هفت دلار و  پنجاه و سه سنت در هر بشکه رسیده  است.

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با بیست و هفت سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و هفت دلار و بیست و پنج سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می شود.

قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز  برخلاف روز قبل افزایش داشته است. هر اونس طلا  با یک دلار و سی و پنج سنت افزایش درمقایسه با روز قبل به قیمت یک هزار و دویست و شصت و دو دلار و چهارده سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این درحالی است که هر اونس نقره با  بیست و سه ممیز چهل و هشت صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست و چهار سنت به ارزش نوزده دلار و هشتاد و هشت سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین  نیز به قیمت یکهزار و سیصد و هشتاد و سه دلار و بیست و چهار سنت خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز قبل دو دلار و شصت و شش سنت کاهش داشته است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.