قیمت نفت و فلزات گرانبها در بازارهای امروز آسیا

تهران/واحدمرکزی‌خبر/اقتصادی /۰۴/۰۱
۰۰:۳۱:۳۶٫۰۶
قیمت نفت خام و طلا در بازارهای آسیایی در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان ، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی با کاهش دو دلار و بیست و پنج سنتی در هر بشکه همراه بوده و به هشتاد و یک دلار و شصت و سه سنت در هر بشکه رسیده که یکی از پایین ترین قیمتهای نفت در چندین ماه اخیر است. علت این مساله نیز تصمیم روز گذشته بانک مرکزی آمریکا در اعلام سیاستهای جدیدی اقتصادی است که سبب بهبود نسبی شاخص سهام در بازارهای بورس شد اما با کاهش قیمت نفت همراه شده است.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با دو دلار و نود و چهار سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت نود و دو دلار و چهل و چهار سنت در هر بشکه در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود.
قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته کاهش داشته است. هر اونس طلا با یک دلار و شصت و چهار سنت کاهش در مقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و ششصد و بیست و سه دلار و هشتاد و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می شود که متاثر از افت قیمت نفت در بازارهای جهانی است.
این درحالی است که هر اونس نقره با بیست و چهار ممیز سی و هفت صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست و پنج سنت به ارزش بیست و هفت دلار و بیست و سه سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و چهارصد و بیست و یک دلار و شصت و چهار سنت خرید و فروش می شود.
۰۰:۳۲:۲۱٫۰۶

IRIBNews RSS EconomicNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.