قیمت انواع شیرینی اعلام شد/مقایسه قیمتهای تازه و قبلی

۱۷اردیبهشت،

hemmat khahi-9-423.jpg

رییس اتحادیه شیرینی و قنادان از اعلام نرخ تازه شیرینی و اجرایی شدن آن از امروز سه‌شنبه خبر داد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به سبب افزایش نرخ دستمزد و قیمت مواد اولیه که شامل ۱۸۰ قلم می‌شود، نرخ تازهی را تعیین و به اعضای اتحادیه ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: نرخ تازه در کمیسیون فنی اتحادیه بررسی و به مجمع امور صنفی ابلاغ شد تا به تصویب برسد و نرخ تازه امروز از سوی مجمع مورد تایید قرار گرفت.

رییس اتحادیه شیرینی و قنادان دربارهٔ‌ی قیمت‌ها گفت: هر کیلوگرم شرینی خامه‌ای تر درجه یک ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان (قیمت قبلی ۸۰۰۰ تومان)، شیرینی دانمارکی ۸۰۰۰ تومان (قیمت قبلی ۶۰۰۰ تومان)، شیرینی زبان و پاپیانه درجه یک ۹۰۰۰ تومان (قیمت قبلی ۶۵۰۰ تومان)، شیرینی برنجی درجه یک ۹۰۰۰ تومان (قیمت قبلی ۶۵۰۰ تومان) و کیک یزدی درجه یک ۷۰۰۰ تومان (قیمت قبلی ۵۴۰۰ تومان) قیمت‌گذاری شده‌ است.

نصرتی تصریح کرد: در صورت بروز مشکل در قیمت یا کیفیت از سوی واحد‌های صنفی مردم می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۹۴۴۴۱۱ و ۶۶۹۴۴۴۹۹ تماس بگیرند و موارد را گزارش کنند.

رییس اتحادیه شیرینی و قنادان در پایان افزود: قیمت زولبیا و بامیه که مصرف آن در ایام ماه رمضان افزایش پیدا می‌کند تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.