قیمت برخی از آپارتمان‌های لوکس پایتخت

بینا- آپارتمان‌های لوکس پایتخت براساس امکانات با قیمت‌های متفاوتی اجاره داده می‌شوند و برخی از مستاجران سکونت در این آپارتمان‌ها را به خرید ترجیح می‌دهند.
اجاره نشینی برای بخش زیادی از مردم دلچسب نیست و در واقع افرادی که هنوز نتوانسته اند مسکن مناسبی را خریداری کنند به اجبار به مستاجری روی آورده اند اما در این میان برخی از مستاجران هم هستند که سکونت در آپارتمان های لوکس پایتخت را به خرید خانه ترجیح می دهند.
این دسته از مستاجران با انتخاب آپارتمان هایی که متناسب با خواسته های آنها طراحی شده، پول های هنگفتی را می پردازند و در واقع می توان گفت که به اجاره نشینی خوش نشینی روی آورده اند.
اجاره آپارتمان های لوکس پایتخت بستگی به امکانات و طراحی های داخلی ساختمان دارد و البته نمی توان نقش منطقه مورد نظر را هم در تعیین رهن و اجاره نادیده گرفت. در واقع استفاده از امکانات روز دنیا و وجود سالن های ورزشی و پارکینگ های اختصاصی از جمله مواردی هستند که اجاره این آپارتمان ها را بالاتر می برند.
همچنین مبله بودن یک آپارتمان هم تاثیر زیادی بر اجاره و رهن دارد و حدود یک سوم قیمت رهن را افزایش می دهد. در نهایت قیمت رهن این آپارتمان ها حداقل از حدود ۲۰۰ میلیون تومان شروع می شود و البته باید گفت که مشتری های خاص خود را هم دارد که ترجیح می دهند رقم های کلانی را برای زندگی یکساله در یک آپارتمان بپردازند.
این گونه آپارتمان ها در سال های گذشته فقط در مناطق شمالی تهران یافت می شدند اما در سال های اخیر در مناطق غربی و شرقی تهران چنین آپارتمان هایی از سوی سازندگان بنام ساخته شده است.

اجاره بهای آپارتمان های لوکس در تهران
براساس گزارش میدانی خبرنگار ما، یک آپارتمان ۲۰۰ متری در  آجودانیه با تمامی امکانات و فول مبله با رهن ۵۰ میلیون تومان و ماهیانه ۷٫۵ میلیون تومان اجاره داده می شود و برای همین آپارتمان غیر مبله، ماهیانه ۵٫۵ میلیون تومان دریافت می شود.
همچنین برای یک آپارتمان ۲۲۰ متری، سه خوابه با تمامی امکانات در برج بین الملل تهران با ۱۰۰ میلیون تومان رهن و ماهیانه ۴ میلیون تومان اجاره تعیین شده است.
واحدی ۲۷۰ متری، ۴ خوابه و بازسازی شده با دو پارکینگ در قیطریه ۲۰۰ میلیون تومان رهن داده می شود و برای ۲۲۰ متری، سه خوابه با پارکینگ و انباری در پاسداران ۷۰ میلیون تومان رهن و ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره دریافت می شود.
یک آپارتمان ۲۵۰ متری نوساز با دو پارکینگ در خیابان نیاوران ۳۰۰ میلیون تومان رهن داده می شود و برای یک آپارتمان ۲۴۰ متری سه خوابه فول امکانات در منطقه نیاوران با ۵۰ میلیون تومان رهن و ماهیانه ۶ میلیون تومان اجاره تعیین شده است.
آپارتمانی لوکس به مساحت ۲۸۰ متر در محمودیه هم ۳۲۰ میلیون تومان رهن داده می شود و برای یک آپارتمان دیگر با متراژ ۲۶۰ متر، ۴ خوابه و لوکس در  قیطریه ۲۴۰ میلیون تومان رهن تعیین شده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.