قیمت تازه بلیط مترو و بر اساس مصوبه شورای شهر تهران

۰۴ تیرماه ۱۳،

در راستای ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و لازم الاجرا بودن آن برای شهرداری تهران قیمت تازه بلیط های سال ۹۲ مترو تهران و حومه از فردا چهارشنبه ۵ تیر اعمال می گردد.

احسان مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران قیمت بلیط تک سفره ۴۵۰۰ ریال و قیمت بلیط دو سفره ۶۵۰۰ ریال تعیین شده که از فردا چهارشنبه ۵ تیر و از آغاز حرکت های مسافری در تمامی ایستگاه ها و خطوط مترو تهران و حومه اعمال می گردد.

وی تصریح کرد: نرخ بلیط های تک سفره در سال قبل ۳۵۰۰ ریال و دو سفره ۵۵۰۰ ریال بوده است.

وی با بیان این که بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران کارت های اعتباری مبلغ دار هم شامل افزایش شده است و شهروندان می توانند کماکان از بلیط های اعتباری مبلغ دار بهره مند شوند افزود: به ازای فروش هر بلیط تقاضای وی میزان مبلغ درخواستی در کارت اعتباری شارژ می گردد.

وی همچنین ادامه داد: بلیط های اعتباری مبلغ دار هر ۳۰ دقیقه یک بار در ایستگاه مبدا قابل استفاده بوده و مخصوص یک نفر می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت استفاده از کارت مبلغ دار در شبکه مترو حتماً هنگام خروج از ایستگاه مقصد کارت خود را در دستگاه های کنترل گیت ارائه کنند در غیر این صورت بهای طولانی ترین سفر ناحیه ۶ از اعتبار بلیط آنان کسر می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.