قیمت تندر ۹۰ صفر مرز ۴۰۰ میلیون تومان را درنوردید

به نظر می رسد روند رو به رشد قیمت تندر ۹۰ صفر در بازار خیال توقف ندارد به طوری که قیمت این خودرو امروز مرز ۴۰۰ میلیون تومان را درنوردیده است.

قیمت تندر 90

در حال حاضر خودرو ال ۹۰ در مدل E2 صفر مدل ۹۸ امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار آزاد با قیمتی برابر با ۴۰۰ میلیون تومان دست به دست می شود در شرایطی که قیمت این خودرو در مهر ماه ۹۸ حول و حوش ۱۲۰ میلیون تومان بود.

گرانی بیش از ۳۰۰ درصدی قیمت این خودرو نسبت به سال ۹۸ در شرایطی رخ داده که از زمانی که تولید این خودرو متوقف شده است کمبود آن در بازار احساس می شود.

به گزارش گروه بازار ممتاز نیوز، ، تندر ۹۰ یا همان پروژه Logan سال ۲۰۰۴ توسط شرکت خودروسازی داچیا Dacia در رومانی استارت خورد.

رنوی فرانسه نیز که سال ۱۹۹۹ مالکیت برند داچیا را در اختیار داشت این خودرو را به عنوان یکی از ارزان‌ترین تولیدات خود برای بازارهای سطح متوسط در نظر گرفت. از یک سو به سبب پلت‌فرم خوب لوگان و قیمت مقرون به صرفه‌اش، بسیاری از کشورها مانند ایران خواهان آن شدند. این خودروی پرفروش به سرعت تبدیل به مدل محبوب کلیه اقشار جامعه شد. از پیر و جوان گرفته تا مرد و زن. اما اینکه عده‌ای در ذات تندر ۹۰ حس و حال اسپرت گرایی می‌دیدند پدیده نوظهوری است که البته در کشور خودمان نیز نمونه عینی دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.