قیمت سیم‌ کارت در بازار تهران

سیبنا: قیمت سیم‌کارت تلفن همراه این روزها بی تغییر مانده و به گفته فعالان بازار، کمتر خرید و فروشی در این حوزه انجام می‌شود.

به گفته کارشناسان و فعالان بازار، این روزها فروش سیم‌کارت چه کارکرده و چه صفر تقریبا در حالت راکد باقی مانده است و قیمت سیم‌کارت‌ها چندان افزایشی نداشته و کماکان به همان روال سابق است.

برخی دلیل راکد ماندن قیمت‌ها را تقاضای کم دانسته و تاکید دارند در حال حاضر بازار دچار سکون شده و افزایش مقطعی قیمت ارز تاثیری بر بازار سیم‌کارت‌ها نداشته است. این در حالی است که قیمت سیم‌کارت نسبت به هفته گذشته تغییرات چندانی نشان نداده اما سیم‌کارت‌ها با کدهای مشخص با توجه به صفر یا کارکرده بودن و یا رند بودن شماره با مقداری بالا و پایین به فروش می‌ر‌وند.

هم‌اکنون بنا بر اظهارات فعالان بازار قیمت سیم‌کارت کارکرده با کد یک از یک میلیون به بالا و قیمت سیم‌کارت صفر با کد یک از یک میلیون و۸۰۰هزار تومان به بالا اعلام شده که به نوع رند بودن خط در بازار بستگی دارد.

بر اساس نرخ معمول بازار سیم‌کارت‌های همراه اول – کد دو از ۸۰۰ هزار تا ۸۵۰ و ۸۸۰ هزار تومان، همراه اول با کد سه از ۶۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار تومان، کد چهار از ۴۰۰ تا ۴۵۰هزار تومان، کد پنج از ۳۳۰ هزار تا ۳۷۰ هزارتومان، کد شش از ۲۹۰هزار تا ۳۱۰ هزار تومان، کد هفت از ۲۷۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان ، کد هشت از۲۷۰ تا ۲۹۰ هزار تومان، کد ۱۰ از ۱۵۰ هزار تا ۱۸۰هزار تومان با احتساب رند بودن و معمولی بودن شماره به فروش می‌ر‌وند.

اما قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با کد (۹۱۹)، کارکرده مبلغ ۲۰ هزار تومان و سیم‌کارت‌های اعتباری صفر با کد (۹۱۰) نیز از ۱۰ هزار تومان به بالا بسته به میزان رند بودن آن به فروش می‌رود. به گزارش ایسنا سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هم پنج هزار تومان به فروش می‌رسند که دو هزار تومان شارژ اولیه دارند که همراه با آن سیم‌کارت هدیه به خریدار داده می‌شود که بر روی آن ۲۰۰ تومان شارژ وجود دارد. قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل ۱۲۰ هزار تومان به علاوه چهار درصد مالیات ارزش بر افزوده است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.