قیمت مسکن مهر پردیس افزایش یافت

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس اعلام کرد: به سبب تامین به موقع خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، فاضلاب و گاز قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس برای دومین بار افزایش یافت

مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس اعلام کرد: به سبب تامین به موقع خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، فاضلاب و گاز قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس برای دومین بار افزایش یافت که مبلغ افزایش یافته از محل افزایش وام مسکن به متقاضیان تامین می‌شود.

‌ از بهمن‌ ماه سال قبل که افزایش قیمت مسکن مهر توسط وزیر راه و شهرسازی آن هم به سبب افزایش یکباره قیمت مصالح ساختمانی ابلاغ و اعلام شد، بارها سر افزایش دوباره واحدهای مسکن مهر پردیس بحث و گفت‌گو شد به گونه‌ای که مردم از افزایش قیمت‌ها گلایه داشتند و شرکت عمران افزایش قیمت‌های دوباره را قبول نداشت.
 در حالی که افزایش قیمت‌ واحدهای مسکن مهر پردیس در مرحله اول از سوی این شرکت با کمی کش و قوس همراه بود، حال شرکت عمران شهر تازه پردیس دومین مرحله افزایش قیمت مسکن مهر این شهر را قبول کرده و تامین هزینه‌های اضافه شده را از محل افزایش وام ۲۵ میلیون تومانی به ۳۰ میلیون تومان امکانپذیر می‌داند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس روز قبل اعلام کرد: اولین مرحله افزایش قیمت مسکن مهر سراسری بود و با مصوبه وزیر راه و شهرسازی در زمستان ۹۱ به سبب افزایش دو برابری قیمت بعضی مصالح پرمصرف ساختمانی اعمال و ابلاغ شد.

 به سبب تامین به موقع آب و برق و گاز قیمت‌ها افزایش یافت!

 مهدی هدایت با اشاره به مصوبه قیمت ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس از ۳۰۰ هزار تومان به ۳۴۰ هزار تومان اظهار کرد: دومین مرحله افزایش قیمت مسکن مهر ظرف دوهفته قبل به سبب تامین به موقع خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، فاضلاب و گاز صورت گرفت.

 وی یاد آور شد: از آنجاکه وزارت نیرو در این مقطع با کمبود منابع روبروست این وزارتخانه اعلام کرده چنانچه قرار باشد خدمات زیربنایی مسکن مهر پردیس را تامین و احداث کند تا چهار سال آینده طول می‌کشد.

 مبلغ پرداختی برای هر پروژه مسکن مهر پردیس

 هدایت کل آورده متقاضیان مسکن مهر پردیس را با احتساب دوباره افزایش قیمت مسکن مهر اینگونه بیان کرد: آورده متقاضی برای واحدهای دره‌بهشت پردیس ۴۵ میلیون تومان و واحدهای کوزو و انبوه‌سازان (فاز ۵) ۳۵ میلیون تومان است.

 مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس افزود: واحدهای کوزو که تا قبل از زمستان ۹۱ کل آورده متقاضی برای تحویل آن ۲۰ میلیون تومان بود بعد از اولین افزایش قیمت به ۲۸ میلیون تومان و در دومین مرحله به ۳۵ میلیون تومان رسیده است.

 مبلغ وام مسکن مهر پردیس افزایش می‌یابد

 به گفته هدایت براساس پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده شرکت عمران پردیس با وزارت راه‌ و شهرسازی قرار است مرحله دوم افزایش قیمت مسکن مهر پردیس از محل افزایش وام مسکن به این متقاضیان تامین شود.

 مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس افزود: در واقع وام‌های مسکن مهر پردیس از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان رو به افزایش است و با افزایش وام مسکن مهر پردیس از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت مسکن مهر پردیس واحدهای دره بهشت تنها سه میلیون تومان خواهد بود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.