کارت های بیمه تکمیلی سینماگران آماده تحویل شد

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا از دبیرخانه هیات ساماندهی صنوف سینمایی، حسین زندباف رییس هیأت ساماندهی صنوف سینمایی از همکاری صندوق حمایت از هنرمندان، روزنامه نگاران و نویسندگان تقدیر کرد و گفت: از مدتی پیش بسیاری از سینماگران متقاضی، مدارک خود را تحویل صندوق و یا رؤسای صنوف خود داده بودند که در حال حاضر بخشی از کارت های بیمه تکمیلی صادر و نزد دبیرخانه هیأت ساماندهی است.

وی افزود: این کارت ها هفته گذشته در مراسمی از سوی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بصورت نمادین در اختیار چند تن از هنرمندان برجسته عرصه سینما قرار گرفت.

زندباف یادآور شد: هیأت ساماندهی مدتی است که از محل صندوق هنرمندان به نشانی جدید واقع در خیابان شهید بهشتی ، خیابان مفتح شمالی،

کوچه دوم، پلاک ۱ ، واحد ۴ انتقال یافته و بهتر است متقاضیان قبل از مراجعه در ساعات اداری، جهت هماهنگی بیشتر با شماره تلفن های

۹۳-۸۸۵۲۵۵۹۲ تماس بگیرند.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم زیاد کارت ها ، اگر کسانی کارت هایشان آماده نباشد صندوق هنرمندان و دفتر بیمه مورد نظر ظرف مدت کوتاهی برای صدور کارت اقدام خواهند کرد.

زندباف ادامه داد: علاوه بر موارد اشاره شده اسامی کسانی که کارت هایشان آماده شده است در سایت هیأت ساماندهی به نشانی www.cinsonoof.ir قابل رویت می باشد.

رییس هیأت ساماندهی صنوف سینمایی با اشاره به آمادگی دولت در ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به جامعه سینمایی کشور یادآور شد: ثبت قانونی صنوف باعث خواهد شد تا مسیر صحیح و قانونمند اینگونه حمایت ها هموارتر شود.

وی افزود: اکنون هیأت ساماندهی به رغم انجام امور جاری مربوط به سینماگران، به صورت جدی پیگیر تطبیق اساسنامه های فعلی صنوف با اساسنامه نمونه وزارت ارشاد جهت ثبت در مراجع قانونی است، چرا که این امر هویت مستقل و قانونی سینماگران را پس از سالها آشکار می کند.

فراهنگ**۱۹۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۶۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.