کارت پستال الکترونیک پست سرویس محبوب شرکت پست

۲۵اردیبهشت،

مدیر عامل شرکت پست گفت: اداره کل پست مستقیم و سرویس های نوین شرکت پست لینک آموزش شیوه ثبت سفارشات الکترونیکی کارت پستال را در پرسپولیس پورتال خور بار گذاری کرد.

کرباسیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در پی درخواست های بیشمار هموطنان در خصوص نحوه سفارش کارت پستال ، اداره کل پست مستقیم و سرویس های نوین آموزش نحوه ثبت نام این سرویس را بر روی پورتال مربوط بارگذاری کرد.
وی ادامه داد: در این فایل نحوه ثبت نان سفارش به صورت کامل  و تصویری و حتی تک و گروهی توضیح داده شده و از علاقه مندان درخواست می شود تا با مراجعه به بخش ثبت سفارش آنلاین کارت پستال به آدرس الکترونیک http://www.postdmm.post.ir فایل مربوطه را مطالعه کنند.

کرباسیان خاطر نشان کرد: سامانه کارت پستال شرکت پست به آدرس الکترونیکی www.ecard.post.ir یکی از سرویس های نوین این شرکت است که متقاضیان از اقص نقاط دنیا بر اساس مناسبت ها و ایام خاص از میان کارت پستالهای متنوع و زیبا و یا بار گذاری عکس های دلخواه خود کارت مورد نظر را انتخاب و هزینه آن را به صورت الکترونیکی و آنلاین پرداخت و واحدهای پستی نیز پس از بررسی کارت پستالهای کاغذی را در نشانی گیرندگان توزیع می کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.