‘کارخانه’ هفته آینده با تیم والیبال هاوش قرارداد امضا می کند

‘مهدی محمدی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از سه جلسه مذاکره با کارخانه توافقات اولیه برای حضور وی در تیم والیبال هاوش گنبدکاووس به عنوان سرمربی انجام گرفت.

وی افزود: کارخانه در جریان این مذاکرات با اهداف باشگاه قرار گفت.

وی گفت: ما با جذب آقای کارخانه امسال قصد حضور در جمع ۴ تیم برتر و صعود به پلی آف را داریم و مطمئن باشید این اهداف دور از دسترس نیست.

محمدی افزود: این مربی یکی از بزرگترین و پرافتخار ترین مربیان والیبال ایران است و حضور وی در گنبدکاووس مکملی خوب برای پتانسیل های بالقوه موجود در والیبال شهرمان خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه هاوش گفت: من وقتی وارد تیمداری در والیبال شدم دو هدف را برای تیم شهر تعیین کردن اول انجام کارهای پایه و استعداد یابی در رده نوجوان و جوانان و دوم قهرمانی در لیگ برتر و حضور در جام باشگاه های آسیا و مطمئنا جذب این مربی سرشناس قدمی بزرگ در راستای رسیدن به این اهداف می باشد.

تیم والیبال هاوش گنبدکاووس که سال گذشته وارد لیگ برتر والیبال شده بود در لیگ برتر سال ۹۰ توانست مقام هفتم لیگ برتر را کسب کند.

محمدی اظهار داشت: امسال هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم است ضمن اینکه نیم نگاهی به قهرمانی داریم ولی مطمئن باشید امسال برنامه ریزی های لازم را خواهیم داشت تا در طی یک دوسال آینده حق والیبال گنبدکاووس را از والیبال ایران بگیریم چون من معتقدم والیبال این شهرستان با این تماشاگر و استعدادهای ناب ، قهرمانی لیگ برتر را از والیبال ایران طلب دارد.

وی در خصوص زمان عقد قرارداد مصطفی کارخانه نیز گفت: ما در تمامی زمینه ها به توافق رسیدیم و فقط یکی دو مورد جزئی برای دو طرف باقی مانده است و مطمئنا در هفته آینده قرارداد این مربی به امضا خواهد رسید.

محمدی افزود: من این مربی بزرگ و با سابقه را به گنبدکاووس می آورم و از همه تماشاگران خونگرم گنبدی و پیشکسوتان و بزرگان والیبال این شهرستان می خواهم که از تیم هاوش و این مربی حمابت کنند تا به هدف نهایی و شعار هاوش آسیایی برسیم.

مدیر عامل تیم هاوش گنبدکاووس در خصوص سیاست های باشگاه در جذب بازیکن نیز گفت: این بر عهده مربی است ولی بنده به ایشان اعلام کردم تا حد امکان به دنبال جذب نیروهای بومی باشد و فقط در صورت نیاز و نبودن بازیکن همسطح بومی بازیکن از شهرهای دیگر کشور جذب شود.

/۷۴۷۷/۶۲۲/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۵۴۹۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.