کاله به مقام سوم دست یافت

جام جم آنلاین: تیم والیبال کاله نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا ظهر امروز با پیروزی سه بر صفر برابر آلماتی قزاقستان عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش جام‌جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دیدار کاله و آلماتی با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۱۵ به وقت محلی در سالن لوان شانگهای آغاز شد و بازیکنان کاله در سه ست و با امتیازهای (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳) تیم قزاقستان را شکست دادند و بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

بهروز عطایی، سرمربی کاله همچون دیدارهای قبل، بازی را با ترکیب معروف، محمودی، زرینی، نظری افشار، نادی، غلامی و علیزاده آغاز کرد و در روزی که بازیکنان قزاق پر اشتباه ظاهر شدند ست‌های این مسابقه را  به سود خود تمام کرد.

عطایی که تیمش برای قهرمانی به شانگهای آمده بود و در یک اتفاق فینال مسابقات را از دست داد، در ست سوم مسابقه با قزاقستان به میلاد عبادی پور بازیکن جوان خود میدان داد که او نیز عملکرد قابل قبولی داشت.

العربی قطر فاتح جام باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال العربی قطر با پیروزی بر تیم تانگ دیناستی چین قهرمان رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد. این نخستین بار بود که نماینده‌ای از قطر این عنوان را کسب کرد.

دیدار نهایی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا عصر امروز یکشنبه ۱۸ تیرماه در سالن لوان شهر شانگهای برگزار شد و العربی با تعداد زیادی از بازیکنان خارجی خود ۳ بر یک تانگ دیناسیتی میزبان مسابقات را شکست داد.

قطری‌ها همچون بازی با کاله در مرحله نیمه نهایی، ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ واگذار کردند، اما در ست‌های بعدی به ترتیتب ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به برتری دست یافتند.

سالوادور و پمپل دو بازیکن آلمانی العربی در این دیدار کم نقص ظاهر شدند و می‌توان گفت سرویس و دفاع روی  تور دو عامل اصلی برتری قطری‌ها در این مسابقه بود.

 تیم والیبال العربی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ عنوان سوم رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده بود.

با وجود پیروزی العربی برابر تانگ دیناسیتی این چینی‌ها بودند که جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند، چرا که دیگر تیم قطری یعنی الریان به دلیل میزبانی این کشور در جام باشگاه‌های جهان پیشتر جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده بود.

دیدار العربی و تانگ دیناستی را حسین پورکاشیان داور بین المللی کشورمان به عنوان داور اول قضاوت کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.