کامپیوترهای همراه ظریف،سبک و زیبای سونی

فن آوری نوین

مدل sv11113FGS از لپ‌تاپ یا مینی لپ‌تاپ‌های سبک، کم‌حجم و البته گران قیمت SONY در بازار داخلی است.آنچه بین مینی لپ‌تاپ و لپ‌تاپ بودن این کالا جای شک می‌گذارد این است که این کالا به صفحه نمایش کوچک ۶/۱۱ اینچ مجهز است و فاقد اپتیکال درایواست.

26-03

دنیای‌اقتصاد- به همین دلیل گروهی این کالا را مینی لپ‌تاپ می‌نامند. در مقابل این کالا به پردازنده قویINTEL CORE I5، ظرفیت بالای حافظه و… مجهز است.

به همین دلیل گروهی در مقابل مینی لپ‌تاپ خواندن این کالا جبهه گرفته و آن را یک لپ‌تاپ ظریف، کم‌حجم و سبک و البته زیبا می‌نامند. این مینی لپ‌تاپ یا لپ‌تاپ ۴۲/۱ کیلوگرمی دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به صفحه نمایش ۶/۱۱ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است.

تجهیز به پردازنده INTEL CORE I5، رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت از سایر ویژگی‌های این کالا است. sv11113FGS همچنین به کارت گرافیکیINTEL HD GRAPHICS 4000 مجهز است.

تجهیز به پورت USB، بلوتوث، وب کم، WIFI، پورت HDMI و… از سایر ویژگی های این کالا است. sv11113FGS با قیمتی در حدود سه‌میلیون و ۱۶۵ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران رهجو به بازار داخلی عرضه شده است.


اخبار فن آوری نوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.