کاندیدای ریاست جمهوری فراکسیون ولایت معرفی می‌شود

کاندیدای ریاست جمهوری فراکسیون ولایت معرفی می‌شود

جام جم آنلاین: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه فراکسیون مذکور در انتخابات آینده ریاست جمهوری کاندیدایی از بین خود نمایندگان خواهد داشت، گفت: کاندیدای این فراکسیون در آستانه انتخابات معرفی می شود.

بهروز نعمتی امروز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با تأکید بر اینکه فراکسیون رهروان ولایت مجلس در جلسات خود موضوع انتخابات ریاست جمهوری آینده را بررسی کرد، گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که در این انتخابات حتماً یک کاندیدای مستقل داشته باشیم.

«فراکسیون برای انتخابات آینده ریاست جمهوری یکی از نمایندگان فعلی مجلس را به عنوان کاندیدا مطرح خواهد کرد اما در زمینه مصداق ها هنوز به نتیجه نرسیده و در صورت حصول به نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید».
 
وی در عین حال افزود: اگر این فراکسیون در بررسی های خود، کاندیدایی قویتر از افراد مد نظر در مجلس، یافت، حتما از آن فرد حمایت خواهد کرد.

نماینده اسد آباد با اشاره به سخنان هفته گذشته محمدرضا باهنر مبنی بر عدم عضویت در فراکسیون رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: آقای باهنر باید تکلیف خود را روشن کند و مشخص شود که حضور ایشان در جلسات فراکسیون با چه عنوانی است و آیا عضو این فراکسیون است یا نه؟


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.