کانون حمایت از ورزشکاران ایرانی در لندن: تمام بلیت های ما فروش رفته است

‘سید عباس حسینی’ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: تاکنون ۸۰۰ دست لباس، پرچم و اقلام تبلیغی دیگر از سوی این کانون میان هموطنان مشتاقی که برای تشویق قهرمانان ایرانی در سالن های برگزاری رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن حضور می یابند، توزیع شده است.

وی اظهارداشت: کانون حمایت از ورزشکاران المپیکی کشورمان با همکاری مرکز اسلامی انگلیس تا روز یکشنبه به توزیع لباس و اقلام تبلیغاتی میان هموطنان دارای بلیت ادامه خواهد داد.

حسینی افزود: ایحاد و تقویت همدلی و همفکری میان ایرانیان شعار اصلی این کانون است و امیدوارم توانسته باشیم کار خود را در راه تحقق این شعار بدرستی انجام دهیم.

وی گفت: تجربه این دوره بسیار عالی بود اما طبعا اگر امکانات ما بیشتر بود، بهتر می توانستیم نسبت به تامین خواسته های هموطنان عزیزمان اقدام کنیم.

عضو شورای موسس کانون حمایت از ورزشکاران ایرانی بر ضروت همکاری بیشتر مسئولان با این کانون برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان تاکید کرد و اظهارداشت: فعالیت ما تا پایان رقابتهای المپیک و پارالمپیک لندن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از چند روز آبنده فعالیت خود را برای حمایت از ورزشکاران پارالمپیکی آغاز خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم لباس و اقلام تبلیغاتی بیشتری نظیر پرچم و شال برای توزیع در میان حامیان قهرمانان پارالمپیکی ایران جذب کنیم.

وی افزود: با توجه به پیش فروش شدن بسیاری از بلیت های مسابقات المپیک و همچنین امکانات محدودی که در این زمینه داشتیم، فقط توانستیم چند صد بلیت از طریق کانون تهیه و آنها را در اختیار هواداران بگذاریم، اما بدیهی است که این تعداد به هیچ وجه پاسخگوی نیاز علاقه مندان به تماشای مسابقات ورزشکاران ایرانی نبود.

حسینی درپایان گفت: خدمات کانون در مدت زمان کوتاه فعالیتش بازتاب خوبی در میان هموطنان داشته و امیدواریم در آینده بتوانیم از این ظرفیت نهایت استفاده را برای تامین نیازهای حامیان ورزشکاران ایرانی بکنیم.

به گفته منابع آگاه تعداد قابل توجهی از بلیت های رقابتهای وزنه برداری، کشتی و تکواندوی مسابقات المپیک لندن از سوی ایرانیان خریداری شده است ولی با این وجود هنوز بسیاری از هموطنان همچنان در لیست انتظار خرید اینترنتی بلیت های این مسابقات به سر می برند.

اروپام**۱۶۴۷**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۹۵۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.