کاهش قیمت ها در آینده نزدیک

جام جم آنلاین: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد با توجه به تمهیدات مجلس و دولت، در آینده نزدیک شاهد کاهش قیمت ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، عبدالرضا مصری بعد از پایان جلسه غیرعلنی و غیررسمی امروز مجلس که چهار ساعت و نیم طول کشید در جمع خبرنگاران گفت:در این جلسه، وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نفت حضور داشتند. همچنین از بخش خصوصی و اتاق بازرگانی نیز دعوت کردیم و در این جلسه حضور یافتند.

وی با مثبت و مفید ارزیابی کردن نشست وزرای اقتصادی با مجلس، اظهارداشت: حذف هزینه های اضافی در همه عرصه‌ها و جلوگیری از هزینه های اضافی، تأمین مایحتاج مردم، تضمین خرید محصولات کشاورزی همچون گندم و برنج، حذف ارز مسافرتی و اختصاص ارز صرفاً به حج تمتع و عتبات عالیات از جمله تصمیمات خوبی بود که در جلسه امروز مجلس بر روی آن تأکید شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار امیدواری کرد تا با تمهیدات اندیشیده شده میان مجلس و دولت در آینده نزدیک شاهد کاهش قیمت ها به خصوص قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم باشیم.

وی همچنین از ادامه یافتن نشست مشترک میان مجلس و دولت خبر داد و گفت: ما در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت کاهش قیمت ها حرکت کنیم و در این زمینه نیازی به تصویب طرح یا لایحه‌ای در مجلس نیست چرا که می‌توان با استفاده از ظرفیت های موجود مشکل گرانی را حل کرد.

مصری خاطرنشان کرد: مجلس این آمادگی را دارد که هر وقت لازم بود با تصویب طرح های دو فوریتی جهت مقابله با گرانی و افزایش قیمت ها اقدام کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.