کتاب˝جامع اسکیس معماری˝ در ارسباران رونمایی می‌شود

۲۶خردادماه،

با حضور استاد فلامکی/

در سی و چهارمین نشست باشگاه معماری تهران، آیین رونمایی از کتاب ˝جامع اسکیس معماری˝ تالیف آرتور امید آذری با نگارش مقدمه این کتاب توسط ˝محمد منصور فلامکی˝ دوشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، کتاب “جامع اسکیس معماری” در جلد یک آن با عنوان “معمارانه آرتور” دارای ۳ فصل به مباحثی چون فن بیان معمارانه، تکنیک های راندو در معمارانه و اتدودهای معمارانه اختصاص دارد.

هدف از تالیف این مجموعه ۷ جلدی توسط آرتور امید آذری راهگشایی هدفمند در راستای آموزش طراحی معماری بوده است.

آرتور امید آذری فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران با خلاقیت و توانمندی کم نظیر دوران دانشجویی را در کنار اساتید بنام این رشته آغاز کرد و تاکنون موفق به کسب عنــاوینی چون رتبه اول مسابقات طراحی سردر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، فعالیت در زمینه اجـرا و نظارت ده ها پـروژه معمـاری با ایده و طرح نو را از آن خود کرده و تاکنون بیش از ۳۰هزار اتود حجمی اسکیس و کروکی در فرآیند خلاق بطور مدام ترسیــم کرده که حاصــل آن تألیف بیش از ده کتاب تخصصــی معماری از ایده و اسکیس تا اجرا پروژه با طــرح هــای نو و خلاقانه است.

همچنین در این برنامه علاوه بر آرتور امیدآذری(نویسنده کتاب)، محمد منصور فلامکی(نویسنده مقدمه کتاب) و وحید قبادیان (استاد دانشگاه) به سخنرانی و ارائه نظرات خود می پردازند.

باشگاه معماری تهران عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران اجرا و تلاش می¬کند تا به برگزاری نشست های تخصصی، برپایی بزرگداشت های مفاخر معماری ایران و نقد فضاهای مختلف از منظر معماری با حضور متخصصان و فعالان معماری بپردازد.

علاقه‌مندان برای شرکت و عضویت در باشگاه معماری به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.