کتاب ‘قدمگاه انجم’ با نگاهی به تعزیه رونمایی می شود

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، ‘قدمگاه انجم’ مشتمل بر ۱۰ مجلس تعزیه ۲۳ تیر ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر حوزه هنری رونمایی می‌شود.

** کارشناسان مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به شهرستان ها اعزام شدند

با پایان یافتن کار ارزیابی متون از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از روز شنبه ۱۰ تیر ماه، کارشناسان این مرکز جهت مشاوره و هدایت گروه استانی، به حوزه های هنری مراکز استانی سراسر کشور اعزام شدند.

در حال حاضر شکرخدا گودرزی، مهدی مکاری و حسن دولت آبادی از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برای مشاوره گروه های نمایشی اعزام شده اند و تا پایان روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه، تمامی استان ها دارای کارشناس مشاوره خواهند شد.

همچنین با توجه به اتخاذ تصمیمات جدید در روند برگزاری جشنواره تئاتر ماه و تاکید بر برگزاری جشنواره تولیدی و حمایت از مراکز استانی، با توجه درخواست های رسیده، استقبال خوبی از این دوره از جشنواره انجام شده است.

با توجه به تاکید دبیر جشنواره بر کیفیت آثار، قابل ذکر است که در خصوص آثار استانی، هنرمندان فقط از طریق مراکز استان و با تاکید کارشناسان، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند.

بر این اساس در این دوره از جشنواره، ۳۷۰ اثر در بخش صحنه ای، ۱۵۴ طرح در بخش خیابانی و ۷۴ اثر در بخش کودک ونوجوان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه از ۲۱ تا ۳۰ مهر ماه در تهران برگزار می شود.

فراهنگ ** ۹۲۶۶ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۴۵۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.