کرانچار: سپاهان مقابل الاهلی بازیکن تمام کننده نداشت

به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار سه شنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل تیم الاهلی عربستان سعودی در کنفرانس خبری اظهارداشت: از عملکرد بازیکنان خط حمله تیم سپاهان دراین دیدار راضی نیستم زیرا آنها قدرت تمام کنندگی خود را به کار نگرفتند و شانس های زیادی را از دست دادند.

وی در عین حال افزود: خیلی خوشحال هستم که پیروز این دیدار شدیم و با این پیروزی مهر تاییدی بر این مطلب که سپاهان بهترین تیم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا می باشد ، زدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره حضور سید جلال حسینی مدافع تیمش در تمرینات تیم ملی تصریح کرد: این بازیکن تا بعد از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با سپاهان خواهد بود و به او پیش از این زمان اجازه حضور در تمرینات تیم ملی را نخواهیم داد.

وی افزود: سپاهان همچون تیم های پرسپولیس و استقلال تهران تا بعد از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به بازیکنان ملی پوش اجازه شرکت در تمرینات تیم ملی را نخواهد داد.

کرانچار درباره مشکل گلزنی تیمش اظهارداشت: من از شیوه بازی تیم خود راضی هستم اما از اینکه مهاجمان ما نمی توانند موقعیت ها را به گل تبدیل کنند راضی نیستم و وقتی که با این مشکل مواجه شدیم تنها راهی که می توانست ما را به گل برساند استفاده از ارسال های بلند و ضربه سر بازیکنان بلند قامت ما بود که خوشبختانه محسن بنگر این خواسته را محقق کرد.

وی در پایان تاکید کرد : تیم فوتبال سپاهان لیاقت پیروزی مقابل الاهلی عربستان سعودی و راهیابی به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به عنوان تیم نخست گروه سوم را داشت.

تیم فوتبال سپاهان ایران سه شنبه شب در هفته ششم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم الاهلی عربستان سعودی را در ورزشگاه فولاد شهر شکست دهد و به عنوان تیم نخست گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به مرحله بعدی صعود کند.

۷۱۳۲ ** ۱۵۷۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۴۸۶۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.