کریمی از پرسپولیس جدا شد

جام جم آنلاین: علی کریمی در پایان دیدار تیم های ملی ایران و قطر جدایی خود از تیم پرسپولیس تهران را اعلام کرد.

“علی کریمی” سه شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: شرایط خودم را به رویانیان اعلام کردم و وی با آنها موافقت نکرد و من هم از این تیم جدا شدم.

وی درپاسخ به این سوال که گفته می شود شما برای تمدید قرارداد خودخواستار ماندن مازیار زارع در پرسپولیس شده اید، گفت: اصلا این شرط را مطرح نکردم وازمسئولان روزنامه ها و خبرگزاری‌ها می‌خواهم تا وقتی خبرنگاران خبری را ارائه می کنند برای انتشار آن دقت بیشتری داشته باشند. من تنها ماندن زارع را پیشنهاد دادم و هیچ شرطی برای مسوولان نگذاشتم.

کریمی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده، اما در برخی پست ها دچار مشکل است و من از روی دلسوزی با مسوولان باشگاه صحبت کردم و امیدوارم شجاعت در آنها وجود داشته و اگر مشکلی پیش آمد آن را قبول کنند.

وی همچنین افزود: اگر سقف قراداد می گذارند بهتر است آن را رعایت کنند، ما بازیکنان ملی بی تیم هستیم اما برخی نفرات با زد و بند به تیم های مطرح می روند. امیدوارم رویانیان موفق باشد، اما وی مرا نخواست.(ایرنا)

سخنان علی کریمی و اعلام جدایی وی از باشگاه پرسپولیس در حالی مطرح می‌شود که عکس علی کریمی در بخشی از سایت پرسپولیس که به اعضای این تیم در سال ۹۱ اختصاص دارد، همچنان وجود دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.