کشتی‌گیران حریفان خود را شناختند

جام جم آنلاین: مراسم وزن‌کشی اوزان ۱۲۰ کیلوگرم کشتی آزاد و ۷۴ و ۸۴ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت‌های گزینشی المپیک بعد از ظهر امروز جمعه در شهر تیان چین برگزار شد.

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی گزینشی المپیک ۲۰۱۲ لندن طی روزهای ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر تیان چین برگزار می‌شود.

بر این اساس وزن‌کشی نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز جمعه در شهر تیان چین برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی آزاد پرویز هادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نوبویوشی آراکیدا از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران آلبانی و آفریقای جنوبی می رود. در این وزن ۱۸ کشتی گیر وزن کشی کرده‌اند. در گروه هادی کشتی‌گیرانی همچون آیال لازاریف از قرقیزستان و کوشکوف از اوکراین و دانیل چینتوان از رومانی حضور دارند. هادی برای حضور در دیدار فینال سه مبارزه را در پیش روی خود دارد.

همچنین در کشتی فرنگی و در وزن ۷۴ کیلوگرم که  ۲۷ کشتی گیر حضور دارند هادی علیزاده پورنیا در دور نخست به مصاف بدر بخیط از قطر می‌رود و در دور دوم با برنده کشتی‌گیران اوکراین و لیتوانی روبرو خواهد شد در گروه علیزاده پورنیا کشتی‌گیرانی نظیر کریستوف گینو از فرانسه، پتر باسکی از مجارستان و امین احمداف از آذربایجان حضور دارند همچنین کشتی گیر رژیم اشغالگر قدس نیز در گروه علیزاده حضور دارد اما تا دیدار نیمه‌نهایی امکان برخورد این کشتی‌گیر با کشتی‌گیر کشورمان وجود ندارد و با توجه به قرعه سخت احتمال حذف این کشتی‌گیر بسیار بالاست. هادی علیزاده پورنیا برای حضور در دیدار فینال چهار مسابقه را باید انجام دهد.

در وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز که ۲۶ کشتی‌گیر حضور دارند حبیب‌اله اخلاقی نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف لیونباک از سوئد می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی‌گیران ارمنستان و استونی می‌رود. در گروه اخلاقی کشتی‌گیرانی نظیر رستم آساکولوف از ازبکستان، ویکتور لورنچ از مجارستان و تیگران ساهاکیان از ارمنستان حضور دارند. اخلاقی تا دیدار فینال این وزن باید چهار مبارزه را انجام دهد.

مسابقات این اوزان فردا شنبه از ساعت ۱۳ به وقت چین و ۱۰:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود و ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به پایان می‌رسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.