کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا؛ سه آزادکار ایران فینالیست شدند

به گزارش ایرنا از فدارسیون کشتی، در دومین روز این رقابت ها که از ظهر امروز (یکشنبه) در بیشکک پایتخت قزاقستان پیگیری می شود، در وزن ۵۸ کیلوگرم ‘سمیر یاوری’ کشتی گیر کشورمان پس از شکست کشتی‌ گیران قزاقستانی و قرقیزستانی به دیدار نهایی راه یافت.

یاوری در دیدار نهایی به مصاف کشتی گیری از هند می ‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ‘حسین روزبه’ در دور نخست کشتی گیر هندی را شکست داد و در دور دوم و سوم نیز مقابل کشتی گیران قزاقستان و تاجیکستان به برتری رسید و به دیدار نهایی صعود کرد.

حریف روزبه در دیدار نهایی کشتی‌ گیری از کشور میزبان است.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز ‘علی اصغر اکبری’ با شکست کشتی ‌گیرانی از کره جنوبی و ازبکستان به دیدار نهایی راه یافت تا برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی گیری از کشور هند برود.

همچنین در وزن ۷۶ کیلوگرم ‘علی موجرلو’ در دور نخست از کشتی گیر قزاقستانی شکست خورد، اما با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال موجرلو به گروه بازنده ‌ها رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم ‘حسین شهبازی’ نیز در دور نخست از کشتی گیر هندی شکست خورد.

در این وزن کشتی گیر هندی به دیدار نهایی صعود کردتا شهبازی نیز به گروه شانس مجدد راه یابد.

در وزن ۵۴ کیلوگرم ‘مرتضی قیاسی’ در دور نخست مقابل کشتی گیری از عراق به برتری رسید، اما در دور بعد مقابل کشتی گیر قزاقستانی شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر قزاقستانی در دور بعد، قیاسی از دور رقابت ‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۹ کیلوگرم ‘پژمان فضل‌اله تبار’ نیز مقابل کشتی گیر تاجیکستانی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ ها حذف شد.

مسابقات رده بندی و نهایی هفت وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز (یکشنبه) برگزار می ‌شود.

ورزشی**۷۵۳۷**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۹۴۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.