کشف ۱۵۰کیلو مواد مخدر تریاک از مخفیگاه ۲ سوداگر مرگ در اصفهان

رئیس پلیس مرکز استان با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ در عملیات ویژه این پلیس از کشف ۱۵۰ کیلو ماده مخدر تریاک طی بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ “محمد علی بختیاری” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان صبح امروز با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده دو نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از مناطق کلانشهر اصفهان موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مشخص شد سوداگران مرگ قصد انتقال مواد مخدر به این منطقه را دارند که با هماهنگی مقام قضایی ماموران سریعاً به محل اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه این دو عامل اصلی توزیع مواد مخدر را دستگیر کردند.
این مقام مسئول بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۱۵۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک به همراه یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، مبالغی وجوه نقد و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف وضبط و یک دستگاه خودرو توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در این رابطه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده و باقرار صادره روانه زندان شدند.
سرهنگ “بختیاری” در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعی از تحرک قاچاقچیان و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان گذاشته و به این طریق سهم خود را در نظم و امنیت و آرامش جامعه به خوبی ایفا کنند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.